Magazin: Az élelmiszeripar és a HoReCa régiós eseménye
A jövő év elején harmadik alkalommal kerül megrendezésre a Sirha Budapest szakkiállítás a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban, mely legutóbb, 2016-ban 20 000 szakembert vonzott az élelmiszeripar, pék- és cukrászipar, szálloda- és vendéglátóipar, csomagolóipar és gasztronómia területéről.
A szakkiállítást évről évre növekvő érdeklődés kíséri mind kiállítói, mind látogatói oldalról, a magas színvonalnak köszönhetően, melyet a szervezők biztosítanak a rendezvénynek. Ennek eredményeként 2017-ben két új szakmai szövetség, a Magyar Cukrásziparosok Országos Ipartestülete és a Magyar Pékszövetség is letette voksát a Sirha Budapest mellett, tovább emelve a rendezvény szakmai színvonalát.
A kiállítás sikerét mutatja, hogy 2018-ban először a kiállítói érdeklődés megfelelő kiszolgálása érdekében jövőre már két pavilonban várja a szakembereket. Az átalakulásnak köszönhetően megváltozik a kiállítás megközelítése is, belépésre kizárólag az F pavilonon keresztül lesz lehetőség.
A Sirha Budapest 2018. február 7. és 9. között újra rendkívül széles programkínálattal várja a szakmai érdeklődőket, melyek közül több világszínvonalú esemény is először kerül megrendezésre Magyarországon. Az érdeklődők a Sirha Budapest honlapján tudnak regisztrálni a részvételért.
A kiállítás szakmai partnere a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága, kiemelt szakmai partnere a METRO Kereskedelmi Kft. és kiemelt médiatámogató a Trade magazin. //
Kapcsolódó cikkeink
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >Tervezhető jövőképet biztosít a fiataloknak az agrárszakképzés
Ma az agrár technikumok és szakképző iskolák kiszámítható életpályát kínálnak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >A francia szupermarketeknek tájékoztatniuk kell a vásárlókat a termékméret csökkentésről
Július 1-jétől a francia szupermarketeknek ún. „zsugorflációs”tájékoztatási kötelezettsége van, azaz…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >