Öt százalék felett bővült a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
Februárban éves szinten 5,1 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban. Januárban ez a mutató 4,9 százalékos volt – közölte a Cseh Statisztikai Hivatal péntekenPrágában.
A havi szintű kiskereskedelmi forgalom növekedése 0,4 százalékot tett ki.
Legnagyobb mértékben, 18,6 százalékkal az internetes üzletek forgalma emelkedett februárban. A ruházatból és a lábbeliből egyarányt 13,6 százalékkal kelt el több, mint egy éve, hasonlóan gyors, 12,3 százalékos volt a sportra, kultúrára, szabadidőre fordított kiadások növekedése is.
A műszaki cikkek és berendezések forgalma 7,7 százalékkal, az élelmiszereké pedig 2,5 százalékkal emelkedett.
A számítógépekből és kommunikációs eszközökből 4,6 százalékkal fogyott több, mint tavaly februárban.
A másik oldalon 3,4 százalékkal visszaesett a gyógyszerek és a gyógyszeripari termékek forgalma. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Bizonytalan a Tesco jövője Közép-Európában
Komoly kihívásokkal néz szembe a Tesco közép-európai üzletága. Hazai piacán…
Tovább olvasom >Márciusban 2 százalékon maradt az infláció Csehországban
Márciusban a februári 2 százalékon maradt az éves infláció Csehországban…
Tovább olvasom >Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az EU-ban februárban
Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az EU-ban februárban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >