ÖRT: régi-új alelnök
A Márkaszövetség számára kiemelten fontos a szabad, de tisztességes reklámozás gyakorlata, ezért is kezdeményezte még 1997-ben az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) megalakítását. Az ÖRT tavaly év végi közgyűlésén a következő három évre ismét alelnöknek választották Fekete Zoltánt, a Márkaszövetség főtitkárát, a hirdetői oldal képviseletében.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első Green Pledge védjegyeket
A Green Pledge program keretében átadták az sikeres pályázóknak a…
Tovább olvasom >Milyen hatása lesz a mesterséges intelligenciának a reklámozási gyakorlatra?
A mesterséges intelligencia és a reklámozás közös kapcsolódási pontjainak bemutatására…
Tovább olvasom >Hogyan reklámozhatunk alkoholt etikus módon? – ÖRT podcast
Alkoholt reklámozni különösen nagy felelősséggel jár. Nem véletlen, hogy ezen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >