Több ezer négyzetméterrel bővül az AsiaCenter
Több mint 4000 négyzetméterrel bővül az AsiaCenter bevásárlóközpont kiskereskedelmi céllal hasznosított területe a főváros XV. kerületében – írja a magyaridok.hu. A két épületből álló bevásárlóközpont nyugati szárnyának korábban kizárólag rendezvényekre fenntartott első és második emeletén alakítanak ki újabb üzleteket, ahol különféle szolgáltatók is helyet kapnak.
– Erre azért van szükség, mert óriási az igény az újabb kereskedelmi üzletekre, ugyanakkor a szolgáltatásokra is – közölték a Magyar Időkkel. Így például kertészet, éjjel-nappal nyitva tartó gyógyszertár is nyit az AsiaCenterben, ahol idén januárban hat elektromos töltőállomást is átadtak. A nyáron további hat elektromos töltőpontot helyeznek üzembe a bevásárlóközpont területén.
Az AsiaCenterben az összesen 38 ezer négyzetméter bérbe adott területből mintegy 23 ezer négyzetméteren kereskedelmi tevékenységet folytatnak. A múlt év végére a központban csaknem négyszáz üzlet üzemelt. – Mivel 2017 első negyedévében tovább fokozódott a kereslet az irodák, a szolgáltatások, illetve a kiskereskedelmi tevékenységre alkalmas területek iránt, a nyugati szárny egy része bővül bérlőkkel. A boltok mellett egy fitneszközpont is nyílik – mondta Varga Kornélia marketing- és kommunikációs vezető. Jelezte: az AsiaCenter korábbi kereskedelmi központ jellege átalakulóban van klasszikus bevásárlóközponttá, amit arculatváltás is kísér. Idén már autómosó, benzinkút, gumiszerviz, szépségszalon, gokartpálya, családi színház, pénzváltók és 4D ultrahangcentrum is várja a vásárlókat.
Az AsiaCenter egy több száz céget tömörítő központ a fővárosban, amely földrajzi és logisztikai szempontból is jó kapcsolódási helyszín Magyarország és a kelet-közép-európai kereskedők között. A létesítmény állandó, egész évben nyitva tartó kiállítási és bemutatóközpontként is működik, közvetlenül a célpiacon megjelenítve az ázsiai kereskedők termékeit. A távol-keleti kereskedőknek az AsiaCenter jelenti az európai piaci jelenlét ideális formáját, mivel az EU-n belüli székhely számos gazdasági előnnyel jár, valamint a potenciális európai partnerek is optimális közelségben vannak – közölte a bevásárlóközpont. (Thurzó Katalin, magyaridok.hu)
Kapcsolódó cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >NGM: folytatódik a fogyasztás helyreállása, a kiskereskedelmi forgalom 2024 januárjában 0,6 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai alapján 2024 januárjában 0,6…
Tovább olvasom >A kiskereskedők többsége már alkalmaz AI-chatet az Egyesült Államokban
Egy a társalgási AI-platform szolgáltató, az On által készített felmérés…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >