Online kampányt indított a Magyar Termék
A Várkert Bazárban készült kisfilmmel március 22-én útjára indult a „Szívügyünk a Magyar Termék” marketingakció. A csaknem 300 szereplővel készült videó a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Youtube kampányában jelenik meg. A kétszer két hónapos akciónak a célja, hogy a védjegyes áruk hagyományos vásárlói mellett a fiataloknak is megmutassa, miért érdemes magyar terméket vásárolni, mit jelentenek a védjegyek – mondta Benedek Eszter, a nonprofit kft. ügyvezetője. Ehhez a célhoz igazodnak a felhasznált kommunikációs csatornák és a tartalom is.
A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók, akik együtt formázzák meg Magyarországot, illetve egy nagy szívet a Várkert Bazárban. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista is, és az ügy mellé állt több ismert személyiség, mint például Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobik oktató is.
A Youtube két célcsoportnak, a fiataloknak és a családosoknak közvetíti a videót, és a felhasználók a reklámra kattintva ennek megfelelően, a célcsoportok sajátosságaihoz igazított, eltérő tartalmú landing page-re jutnak el. A kampányra készült oldalról az érdeklődők gyorsan, néhány másodperces videókból vagy rövid szövegekből informálódhatnak a magyar termékek vásárlásának előnyeiről, illetve a Magyar Termék védjegyekről.
A kampány során a Youtube a célcsoport egyszer már elért tagjainak a későbbiekben nem az alapfilmet játssza be, hanem további tartalmakat, például a forgatás werkvideóit és a Válaszd a magyart edukációs kisfilmet. A Youtube kampányt kiegészíti „A magyar a nyerő” Facebook oldal, ahol a kampányhoz kacsolódó tartalmakkal, nyereményjátékokkal ösztönzik az aktivitásra és a megosztásra a követőiket.
fiataloknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/A_magyar_a_nyero.html
családosoknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/Kezedben_a_jovo.html
Youtube csatorna (A magyar a nyerő): http://www.youtube.com/channel/UCJGIGSNW4bli6-vsYpt5t9w
Facebook oldal: http://www.facebook.com/amagyaranyero/
Kapcsolódó cikkeink
Márciusban a magyar termékeké a főszerep a METRO-ban
A Magyar Termék Nonprofit Kft. tavaly augusztusban indult, A HAZAIBAN…
Tovább olvasom >Jön a Magyar Termék és a METRO közös eseménye!
A húsvéti időszak a fogyasztói vásárlás szempontjából kiemelkedő szezon, melyre…
Tovább olvasom >Elindult “A hazaiban több van!” kampány, amihez a Terrán is csatlakozott
Válaszd a hazait, és nyerj! – elindult “A hazaiban több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >