Online kampányt indított a Magyar Termék

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 03. 29. 11:40

A Várkert Bazárban készült kisfilmmel március 22-én útjára indult a „Szívügyünk a Magyar Termék” marketingakció. A csaknem 300 szereplővel készült videó a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. Youtube kampányában jelenik meg. A kétszer két hónapos akciónak a célja, hogy a védjegyes áruk hagyományos vásárlói mellett a fiataloknak is megmutassa, miért érdemes magyar terméket vásárolni, mit jelentenek a védjegyek – mondta Benedek Eszter, a nonprofit kft. ügyvezetője. Ehhez a célhoz igazodnak a felhasznált kommunikációs csatornák és a tartalom is.

Magyar Termék Várkert_MO
A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók, akik együtt formázzák meg Magyarországot, illetve egy nagy szívet a Várkert Bazárban. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista is, és az ügy mellé állt több ismert személyiség, mint például Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobik oktató is.

A Youtube két célcsoportnak, a fiataloknak és a családosoknak közvetíti a videót, és a felhasználók a reklámra kattintva ennek megfelelően, a célcsoportok sajátosságaihoz igazított, eltérő tartalmú landing page-re jutnak el. A kampányra készült oldalról az érdeklődők gyorsan, néhány másodperces videókból vagy rövid szövegekből informálódhatnak a magyar termékek vásárlásának előnyeiről, illetve a Magyar Termék védjegyekről.

A kampány során a Youtube a célcsoport egyszer már elért tagjainak a későbbiekben nem az alapfilmet játssza be, hanem további tartalmakat, például a forgatás werkvideóit és a Válaszd a magyart edukációs kisfilmet. A Youtube kampányt kiegészíti „A magyar a nyerő” Facebook oldal, ahol a kampányhoz kacsolódó tartalmakkal, nyereményjátékokkal ösztönzik az aktivitásra és a megosztásra a követőiket.

fiataloknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/A_magyar_a_nyero.html
családosoknak szóló landing: http://szivugyunk.amagyartermek.hu/Kezedben_a_jovo.html
Youtube csatorna (A magyar a nyerő): http://www.youtube.com/channel/UCJGIGSNW4bli6-vsYpt5t9w

Facebook oldal: http://www.facebook.com/amagyaranyero/

Kapcsolódó cikkeink