Novembertől újabb boltok használhatják a SuperStore logót!

Dátum: 2017. 10. 17. 17:23

A Trade magazin és a Trade Marketing Klub ismét versenyezni hívta a Magyarországon bejegyzett székhellyel rendelkező értékesítési pontokat. A SuperStore versenyen olyan helyek indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. Fontos kritériuma volt a kiírásnak, hogy fizikai megjelenése is legyen az adott pályázatban szereplő értékesítési pontnak, vagyis csak webshoppal rendelkező egységek nem pályázhattak. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, lehetőséget kapott minden működő kategória, az élelmiszerbolttól a ruházati bolton át, a nemzeti dohányboltokig épp úgy, mint a patikák és gyártói márkaboltok is. Nevezhettek tulajdonosok vagy bérlők, építészek, dizájnerek, kivitelezők, közösen vagy önállóan.

A 2017. évi versenyre a korábbi évekkel megegyezően közel 20 pályázat érkezett, a szakmai zsűri pedig mindegyiket szövegesen és pontozással is értékelte. A június 30-ig benyújtott pályázatokat elbíráló zsűriben helyet foglalt Dr. Mandel Katalin, a Franchise Szövetség főtitkára, Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Fekete Zoltán, a Magyar Márkaszövetség főtitkára, Vágyi Erik, a Kantar-Hoffmann kutatási igazgatója, Csiby Ágnes, a POPAI Magyarország Egyesület elnöke, valamint a versenyt kiíró Trade Marketing Klub alapító tagja, Havasiné Kátai Ildikó és Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.

A magas színvonalú pályamunkák 2017. szeptember 26-29. között bemutatásra kerültek az FMCG piac legrangosabb szakmai fórumán, a tapolcai Business Days konferencia helyszínén is, ahol négy nap alatt több mint 500 résztvevőnek volt lehetősége megtekinteni a nevezéseket a pályamunkákból erre a célra gyártott totemoszlopokon. Az eredményhirdetésre 2017. szeptember 28-án, a konferencia gálavacsoráján került sor. A díjátadón a nevezések mindegyikét képes bemutatón ismertették a szervezők, majd a zsűri tagjai személyesen gratuláltak a helyszínen a kategóriák nyerteseinek, átadva az okleveleket és a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló aranytömböket.

A SuperStore verseny pályázói közül a legjobb értékeléssel végzett értékelési pont átvehette a Store of the Year Hungary 2017 díjat is.

Az idei pályázóink közönségszavazáson is részt vettek, melyre 9462 szavazat érkezett. A dobogó éllovasai egyenként közel 2000 szavazatot gyűjtöttek.

A győztesek az elnyert címeket korlátlan ideig, de kizárólag évszám megjelölésével használhatják.

 

 

SuperStore 2017 nyertesei:

Pályázati kategóriák Pályázó neve Természetben megtalálható
Benzinkúti shop Shell Hungary Zrt. M7 autópálya Székesfehérvári pihenő, Balaton felé
Diszkont LIDL Magyarország Kereskedelmi Bt. Budapest, Margó Tivadar utcai 109. számú Lidl üzlet
Drogéria Rossmann Magyarország Kft. Budapest, Mammut II. Bevásárlóközpont
Hipermarket SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Érd, Iparos úti INTERSPAR áruház
Pop-Up Store Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. Budapest, Sziget Fesztivál
Szakbolt-non-FMCG REGIO Kft. Törökbálint, Torbágy utcai REGIO játékáruház
Szakbolt-non-food BENU Magyarorszárg Zrt. Debrecen, Debrecen Pláza
Szupermarket COOP Star Kereskedelmi Zrt. Jászberény, Szabadság téri COOP üzlet
Store of the year Hungary 2017 COOP Star Kereskedelmi Zrt. Jászberény, Szabadság téri COOP üzlet
Közönségdíj 2017 LIDL Magyarország Kereskedelmi Bt. Budapest, Hungária körúti 338. számú Lidl üzlet

 

További információ:

www.trademagazin.hu/rendezvenyek és info@trademagazin.hu