Nőtt a Zwack Unicum Nyrt. árbevétele és profitja
A Zwack Unicum Nyrt. bruttó árbevétele 14,3 százalékkal, adózott eredménye 27,4 százalékkal nőtt idén április-szeptemberben a tavalyi év hasonló időszakához képest – derült ki a társaságnak a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján közzétett gyorsjelentéséből.
Az időközi nem auditált jelentés alapján 2018-2019-es üzleti évének első fél évében a Zwack Unicum Nyrt. bruttó árbevétele 12,145 milliárd forint volt, ezzel párhuzamosan 1,129 milliárd forint adózott eredményt ért el.
A nettó értékesítés – a jövedéki és népegészségügyi termékadó nélküli árbevétel – 7,348 milliárd forint volt, 13,7 százalékkal, 886 millió forinttal magasabb a bázisidőszaki árbevételnél.
A hazai piacon a saját termelésű termékek nettó árbevétele 17,1 százalékkal 5,18 milliárd forintra emelkedett. A prémium termékek árbevétele 13,7 százalékkal nőtt a bázisidőszakhoz képest. A saját termelésű minőségi termékek árbevétele 25,4 százalékkal emelkedett.
A beszámolóban kiemelik, hogy az üzleti év első fél évének kedvező árbevételi adataihoz a volumen növekedése és az értékesítési árak emelkedése egyaránt hozzájárult.
A Zwack Unicum Nyrt. export árbevétele 765 millió forint volt az idei első fél évben, ez 5,6 százalékos növekedés a bázisidőszakhoz képest. Az árbevétel-növekedés közel felét az Unicum Riserva adta.
Az anyagköltségek és anyagjellegű ráfordítások 11,7 százalékkal, 312 millió forinttal emelkedtek, a személyi jellegű ráfordítások 6,6 százalékkal, 89 millió forinttal nőttek.
A Zwack részvényeivel a Budapesti Értéktőzsde prémium kategóriájában kereskednek, a papír kedden 16 500 forinton zárt, az elmúlt egy évben a legmagasabb árfolyama 17 750 forint, a legalacsonyabb 16 000 forint volt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt a Tesco nyeresége az elmúlt üzleti évben
Jelentősen nőtt a legnagyobb brit kiskereskedelmi hálózat, a Tesco nyeresége…
Tovább olvasom >Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM, a mezőgazdasági cégcsoport árbevételének…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >