Női arc műanyag-hulladékból: a BodyShop az újrahasznosítás mellett kampányol

Dátum: 2019. 05. 14. 08:30

Női szemétszedő arca. Ez annak az installációnak a címe, amelyet a BodyShop állított ki a londoni Borough Marketen. Az alkotás 1500 újrahasznosított műanyag-darabból áll, amelyet az indiai Bengaluruban szedtek olyan emberek, akiknek szemétszedésből tengetik az életüket.

A szépségápolási termékeiről ismert BodyShop egy újfajta újrahasznosítási módszert népszerűsít, amely segít a vásárlóknak abban, hogy esélyt adjanak a kiürült flakonok, tégelyek, tubusok újrahasznosítására. A kampány júniusban indul Ausztráliában: a vásárlók bármelyik BodyShopba visszavihetik a kiürült tárolókat. A cég a TerraCyle-lel partnerségben indítja útjára kezdeményezését.

A hároméves program során a cég több mint 900 tonna közösségi kereskedelemben újrahasznosított műanyagot szeretne újrahasznosítani, ezzel segítve 2500 szemétszedő életét: a kampány során a BodyShop felhívja a vásárlók figyelmét az indiai mélyszegénységben élőkre, akik a kezdeményezésen keresztül talán egy kicsit több fizetést kapnak munkájukért, és ezáltal nő az esélyük a tanulásra, a jobb egészségügyi ellátáshoz való hozzáférésére és arra a tiszteletre és elismerésre, amelyet megérdemelnek.(Inside FMCG)