A Nestlé belép a vegetáriánus piacra is
A Kit Kat, Maggi és Nescafé tulajdonosa nemrég bejelentette, hogy megvásárolja a Sweet Earth nevű kaliforniai céget, ami növényi eredetű hamburgereket és burritókat készít – olvasható az Origón.
A svájci multinacionális vállalat azt mondta, hogy a felvásárlás azonnali belépést jelent a növényi alapú élelmiszerek területére, amit 2020-ig 5 milliárd dolláros piacra tervez növelni az Egyesült Államokban.
Az Egyesült Államokban fogyasztói változást tapasztalunk a növényi fehérjék felé” – nyilatkozta a Nestle USA vezérigazgatója, Paul Grimwood.
A Sweet Earth specializációja a tofu, lencse és bab módosítása, hogy a leginkább hasonlítson a húsra. Fagyasztott és hűtött reggeli szendvicseket, burritokat és burgereket készít.
A cég 48 különböző menüt kínál, mint például a „Tso tábornok tofuja”, ami húsmentes kolbász, tojás és gouda hozzáadásával készül.
A két cég közötti üzleti megállapodás is jelzi, hogy a növényi alapú élelmiszer-mozgalom egyre inkább teret nyer – foglalta össze Kelly Swette, a Sweet Earth vezérigazgatója.
„A Nestlé felvásárlása megerősíti, amit az előre gondolkodó fogyasztók és a kiskereskedők szorgalmaztak: több egészséges és fenntartható élelmiszer-választást” – tette hozzá Kelly Swette.
A Sweet Earth termékeit jelenleg több mint 10 ezer üzletben értékesítik, többek között olyan élelmiszerláncok, mint a Walmart vagy a Whole Foods. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Garden Gourmet Falafel
Megérkezett a Garden Gourmet Falafel! A számos európai országban nagy…
Tovább olvasom >Tervezhető jövőképet biztosít a fiataloknak az agrárszakképzés
Ma az agrár technikumok és szakképző iskolák kiszámítható életpályát kínálnak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >