Megújult Magyarország egyik legrégebbi joghurtmárkája
Idén tavasszal megújult receptúrával és új külsővel kerültek a boltok polcaira a Danone Könnyű és Finom márkájának termékei, valamint a Danone natúr joghurt és kefir termékek is. A termékösszetétel megváltoztatásának köszönhetően az újra csomagolt joghurtcsalád fehérje tartalma 30%-kal növekedett, cukortartalma pedig csökkent.
A Danone Könnyű és Finom márka Magyarország egyik első joghurt márkája, közel 25 éves történetre tekint vissza. A termék az ország egyik legismertebb és legnépszerűbb joghurtja, mely idén megújult. A megújulás a termék receptúráját és csomagolást is érinti. A változás célja, hogy a népszerű brand – követve az új trendeket – minél jobban megfeleljen a fogyasztói igényeknek.
A termékek csomagolása sokkal letisztultabb, egyszerűbb, modernebb lett, ugyanakkor vissza is nyúlik a gyökerekhez. A csomagoláson faerezetes fehér háttéren három csökkenő vastagságú kék csík légiességet, könnyűséget sugall, és egyben utal a Danone közel 100 éves tapasztalatára is, hiszen már a cég alapítója, Isaac Carasso is hasonló csíkokkal ékesítette első Danone joghurtjainak csomagolását.
A csomagoláson túl a termék összetételében is komoly változások történtek, hogy a termék még inkább találkozzon a fogyasztók folyamatosan változó igényeivel és a táplálkozási ajánlásokkal. A joghurt fehérje tartalma 30%-kal növekedett, ez pedig krémesebb, lágyabb, teltebb ízű terméket eredményez, mely ráadásul növeli a teltségérzetet, csökkenti az éhséget. Emellett az új receptúra kevesebb cukrot tartalmaz, mint a korábbi termék.
Az új Danone joghurt választékában összesen 23 termék található meg. A gyümölcsjoghurtokon, natúr joghurtokon és kefiren kívül áprilisban három teljesen új joghurtital is bevezetésre került, alma-körte, eper és őszibarack. A kanalas gyümölcsjoghurtok összesen Hét ízben és négyféle kiszerelésben elérhetők. A málnát új ízként vezeti be a márka, a legnépszerűbb ízek, az eper és a meggy esetében pedig a cég változtatott a gyümölcskészítményen is, hogy azok még gyümölcsösebbek legyenek.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >Egészséges kínálattal lép be a Danone a mix-in joghurtok kategóriájába
Olyan egészséges termékekkel lép be a Danone az 1 milliárd…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
FELIX Deliciously Sliced nedves macskaeledel
2024-ben új upper prémium termékcsaláddal bővül a Felix portfóliója. A…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >