Új Starbucks nyílt a Ferenciek terén
A Ferenciek terén hétvégén nyitott üzlettel együtt immár 21 magyarországi taggal rendelkezik a világhírű kávézólánc – írja a Világgazdaság Online.
A közel 150 négyzetméteres kávézó a már megszokott Starbucks-hangulatot idézi natúr, kávébarna és olajzöld színekkel, kényelmes bútorokkal és a megszokott, szélesen elnyúló bárpulttal, hogy a vendégek már a belépés pillanatától otthonosan érezhessék magukat.
A kávézó tavasztól késő őszig egy hangulatos terasszal is kiegészül, ahol közel húsz vendég fogyaszthatja el kedvenc italát kényelmesen.
Az évszakhoz igazodva a kávézólánc legújabb jeges kávéi, friss saláta és gyümölcslevek is megtalálhatóak az üzlet kínálatában.
Az otthonra megvásárolható kávék közül négy kedvenc már kapszulás kiszerelésben is elérhető.
Nagy öröm számunkra, hogy egy újabb üzlettel gazdagodott a Starbucks magyarországi hálózata. Reméljük, hogy ez a kávézónk is, akárcsak az előzőek, hamar elnyeri a környékbeliek szeretetét, és a kiváló termékek és kiszolgálás mellett sikerül a nyüzsgő belvárosban egy új otthonos közösségi teret is létrehoznunk – mondta Bányai Barbara, a Starbucks magyarországi brand managere.
Azoknak, akiknek nincs idejük helyben elfogyasztani az italukat, a papírpohár mellett lehetőségük van saját termopoharukba is kérni az italukat, amivel egyszerre pénzt is spórolnak, és a környezetet is óvják.
Minden alkalommal, amikor egy vendég a papírpohár helyett a saját tumblerébe kéri az italát elvitelre, 90 forintot visszakap a vásárlása árából.
Az új kávézó 15 munkatárssal indul, akik a Starbucks saját baristaképzésén vesznek részt, hogy a már jól megszokott színvonalat képviselhessék az új helyszínen is. További üzletnyitásokról egyelőre nem állnak rendelkezésre információk. (Világgazdaság Online)
Kapcsolódó cikkeink
Starbucks® by Nespresso®
A Starbucks® márka Nespresso® kompatibilis kapszuláinak termékcsaládja új taggal bővült…
Tovább olvasom >Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >Egyesült Államok-szerte kínálja a Starbucks olívaolajas Oleato italát
Múlt héten vezette be a Starbucks valamennyi Egyesült Államokbeli kávézójában…
Tovább olvasom >További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >