Megérkezett az új Emese ásványvíz
Megújult külsővel került az üzletek polcaira az Emese természetes ásványvíz. A mérsékelt ásványianyag-tartalmú és kedvező árú termék széles körben elérhető és elsősorban a családokat célozza. A csomagolásán szereplő kislány figuráját, Emesét, egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.
Az új Emese ásványvíz az Auchan, a Spar és Interspar áruházakban és a hazai áruházláncok üzleteiben kapható, az ősz folyamán pedig elérhetővé válik a modern kereskedelem további hálózataiban is. A termék minőségét a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. garantálja, szénsavas és szénsavmentes változatban érhető el 1,5 literes kiszerelésben.
„Az Emese ásványvíznek csak a külseje változik: marad a megszokott íz és a kiszerelés. Olyan dizájnt választottunk, amely illeszkedik az elképzelésünkhöz: egy mesés íz, egy mesés víz – mindez elérhető áron. Ezt szimbolizálja a palackon a kislány, Emese” – tette hozzá van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingvezetője.
A magyar márka címkéjének karakterét Bertóthy Ágnes tervezőgrafikus, illusztrátor alkotta meg, aki eddig főként gyermekkönyvekhez és tankönyvek díszítéséhez készített illusztrációkat, grafikákat.
„Nagyon örültem a felkérésnek, hiszen csomagolást ilyen formában még sosem terveztem. Izgalmas kihívás volt számomra, hogy miután közösen átgondoltuk, milyen benyomást szeretnénk kelteni, egy teljesen új karaktert, az ásványvíz kabaláját alkothattam meg. Minden percét élveztem a munkának!” – mondta el Bertóthy Ágnes, tervezőgrafikus, illusztrátor.
Kapcsolódó cikkeink
A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja az élelmiszeripari cégcsoport
A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja a jövőben a Szentkirályi-Kékkúti…
Tovább olvasom >Rekordértékesítés és termelésbővítés Szentkirályi-Kékkútinál
Értékesítési rekordot döntött, és tovább erősítette vezető pozícióját a hazai…
Tovább olvasom >Minden versenyhivatal jóváhagyta a PepsiCo érdekeltségeinek felvásárlását
Mindhárom érintett ország versenyhivatala jóváhagyta a Karlovarské minerální vody (Kmv)…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >