Megállapodtak a fogyasztók és a reklámozók
Együttműködési megállapodást ír alá az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) szerdán – tartalmazza a felek közös közleménye.
A megállapodás célja a fogyasztók hatékonyabb védelme általános kérdések, egyedi panaszok és jogviták esetén.
A felek hangsúlyozzák, hogy a felelősségteljes reklámtevékenység a fogyasztók, a vállalkozások és a társadalom érdekében kiemelten fontos, és ennek egyik lehetséges eszköze az önszabályozás.
A két szervezet megállapodott abban is, hogy tevékenységük során az együttműködés szempontjából jelentős tapasztalataikat megosztják egymással – írja a ProfitLine.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >