Márkanagykövetei mutatták be a XIXO különleges, ünnepi ruhába öltöztetett téli jegesteáit
A sültalma csábító illata és varázslatos téli dekoráció fogadta ma délelőtt a XIXO Winter Edition Brunch-ra érkező vendégeket a High Note SkyBar-ban. A rendezvény apropója a magyar márka különleges téli teáinak megjelenése, melyet egy jó hangulatú reggelivel egybekötött tájékoztatón mutattak be.
A száz százalékban magyar tulajdonban levő XIXO még csak ötödik születésnapját ünnepli idén, de máris piacvezető pozíciót szerzett ICE TEA kategóriában az idei évben – az AC Nielsen piackutatása alapján a teljes magyar kiskereskedelmi hálózat, a benzinkutak és a trafikok összesített darab és liter alapú adatai alapján, a januártól szeptemberig tartó időszak első számú jegestea márkája.
A XIXO jegesteák sikerének titka, hogy mesterséges színezék hozzáadása nélkül készülnek, természetes teakivonatot és antioxidánst tartalmaznak. Változatos ízeikkel nem csoda, hogy hamar sokak kedvencévé váltak. A XIXO idén is gondolt a téli időszak szerelmeseire is – a nagy sikerre való tekintettel ugyanis hamarosan újra kapható a boltokban a XIXO Sültalmaízű jegestea.
Az rövidülő nappalok és a csípős hideg miatt egyre inkább a szobába vágyunk, hogy puha pokrócunk alá kucorodva, egy csésze forró teával kezünkben pihenjünk. A XIXO téli teái forrón fogyasztva tökéletes kiegészítői ezeknek a meghitt pillanatoknak. A Winter Edition ice teák is ünneplőbe öltöztek, és új, téli dizájnnal jelennek meg a boltok polcain novembertől. Ennek apropóján ma délelőtt a High Note SkyBarban Epres Panni, Dobó Ági és Nagy Réka, a XIXO márka nagykövetei mutatták be a téli különlegességeket.
„Fontosnak tartjuk hangsúlyozni, hogy szerintünk nem attól prémium egy termék, hogy drága, hanem a megválasztott alapanyagok minőségétől, a gyártási technológiától és a minőségbiztosítási háttértől. Winter Edition ice teáink prémium minőségét hangsúlyozandó választottunk egy ilyen gyönyörű helyszínt, mint a High Note SkyBar, ahol exkluzív menüsor és lenyűgöző dekoráció mellett, a termékhez méltó környezetben mutathattuk be a jegesteákat. A téli szezonra megálmodott Sültalmaízű és Szilvás ice teak gyümölcstartalmuknak köszönhetően rendkívül finomak is.” – mondta Fodor Imola Lilla, a XIXO marketingigazgatója.
A sajtótájékoztatón számos ismert személyiség is tiszteletét tette, többek között jelen volt Kovács Ákos, Märcz Tamás, Kucsera Gábor és Szász-Kovács Emese is.
Kapcsolódó cikkeink
XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Nestea körte-vanília
A Nestea egy izgalmas új jegesteát hoz a hazai fogyasztóknak.…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A Vinted akciója miatt használhatatlan vált a FoxPost szolgáltatása
A FoxPost csomagküldő szolgáltatása az utóbbi napokban komoly kihívásokkal nézett…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >