Magyarországról kért fel ügyvezetőt az osztrák MediaMarkt csoport
Német Károly Csongor a MediaMarktSaturn Retail Group magyarországi vállalatának vezérigazgatója (CEO) 2018 decemberétől átveszi az osztrák cégcsoport vezetését. A magyarországi operatív feladatok menedzselését és képviseletét Szilágyi Gábor, a hazai cégcsoport jelenlegi Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatója látja el a jövőben.
Szilágyi Gábor
Német Károly Csongor átmenetileg a magyarországi vállalat vezérigazgatói (CEO) funkcióját is ellátja, hiszen a magyarországi és osztrák cégcsoport az elmúlt években több területen is szorosan együttműködött. Német Károly Csongor 8 éve vezeti a hazai vállalatcsoportot, irányítása alatt a cégcsoport hazai forgalma látványos fejlődést ért el: sikeresen bevezette az online értékesítési csatornát, a fizikai áruházak száma 24-re növekedett, a vállalat jövőre megkezdi egy új raktárbázis kiépítését és további fejlesztések is küszöbön állnak.
Szilágyi Gábor eddigi MediaMarkt karrierútja során szerteágazó tapasztalatokat szerzett értékesítés, beszerzés, áruházi operáció, valamint üzletfejlesztés terén. Pályafutását 12 éve kezdte a MediaMarktnál, mint barnaáru termékmenedzser, majd egy belső képzési programban való sikeres helytállást követően a cégvezetés a kispesti MediaMarkt áruház, majd a MediaMarkt Árkád irányításával bízta meg. Régióvezetőként 2015-ben vette át a Nyugati-Magyarországi áruházak szakmai irányítását, Stratégiai és Üzletfejlesztési Igazgatóként munkájával a teljes vállalati fejlődést támogatta az elmúlt időszakban.
A magyarországi cégcsoport pénzügyi igazgatói posztját (CFO) továbbra is Martin Thomas tölti be, a napi pénzügyi kontrollt Fotios Gialouris Co-CFO gyakorolja.
Kapcsolódó cikkeink
A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló…
Tovább olvasom >Ezek voltak 2023 legkeresettebb műszaki cikkei
2023-ban is tovább erősödött az áruházi forgalom az online vásárlásokkal…
Tovább olvasom >Ilyen a magyarok karácsonya – hagyományosan, de takarékosan ünneplünk
Hiszünk a műfenyőben, a saját bevallásunk szerint pedig a túlfogyasztás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >