Magyar Termék Nagydíjas lett a TUTTI Jegeskávéja

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 09. 07. 11:12

30-as logoA 2016. évi Magyar Termék Nagydíj országos pályázaton a zsűri javaslatára, a Kiírók Tanácsa döntése alapján a Tutti Élelmiszeripari Kft. Jegeskávé italpora elnyerte a Magyar Termék Nagydíjat. Ahogy a nyugat-dunántúli Tutti Kft.-nek, úgy a régióból ugyancsak Magyar Termék Nagydíjat nyert Darnó-Húsnak és Kont Étteremnek is a legfőbb célja a hazai, minőségi élelmiszeripar fejlesztése, ezért a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködés reményében.

A számos hazai és nemzetközi fogyasztói, szakmai elismerést kiérdemelt Tutti Élelmiszeripari Kft. ebben az évben a TUTTI Jegeskávé italporral pályázott és megkapta a 1998-ban alapított Magyar Termék Nagydíj Tanúsító Védjegy használati jogát – a Jegeskávé termék már 2005-ben elnyerte a Magyar Termék Nagydíj Dicsérő Oklevelét. Kellemes, lágy kávé és valódi vanília ízével, valamint illatával 2015-ben kiérdemelte a nemzetközi Superior Taste Award független szakzsűri legmagasabb minősítését is, a háromcsillagos elismerést.

A harminc évvel ezelőtt indult Tutti Kft. sikerét fagylaltporok fejlesztésével alapozták meg, mára a hazai élelmiszeripar meghatározó és elismert vállalkozásává vált. A hagyományos, közismert instant termékek mellett a különleges innovációk jellemzik a társaságot. A hazai kiskereskedelemben elsőként (2002-ben) megjelent TUTTI Jegeskávét Európán kívül többek között a Közel-Keletre is exportálja a cég. A jegeskávé termékcsoport értékesítése tavaly 45%-kal nőtt az előző évhez képest, az elmúlt öt évben pedig 81%-ot.

A nyugat-dunántúli régióból pályázó Darnó-Hús termékeket előállító Funkció Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (www.darno-hus.hu) idén a negyedik Magyar Termék Nagydíját érdemelte ki Szigetközi kolbász variációk termékcsaládjával, továbbá elnyerte a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság „Érték és Minőség”különdíját is.A Kont Éttermet üzemeltető Gastro Kont Kft. (www.kontetterem.hu) éttermi vendéglátás kategóriában a Magyar Termék Nagydíj kitüntetésen felül kiérdemelte a HIPAVILON Magyar Szellemi Tulajdon Ügynökség különdíját is, brandépítés kategóriában.

A régió mindhárom nagydíj-nyertese kiemelten fontosnak tartja, hogy a csökkenő presztízsű és bevételű hazai élelmiszeripar és gasztronómia megítélése a folyamatos fejlesztések révén a fogyasztók számára nagyobb elismerést kapjon, valamint, hogy a mennyiség helyett leginkább a minőségi, biztonságos ételek-italok iránti igény és kereslet növekedjen. A közös cél érdekében, a három vállalat tárgyalásokba kezdett a jövőbeni lehetséges együttműködésről.

Kapcsolódó cikkeink