Magyar startupokkal népszerűsíti az innovációt a nemzeti kereskedőház Párizsban
Magyar startupokkal népszerűsíti a Magyar Nemzeti Kereskedőház a visegrádi négyek (V4) és ezen belül Magyarország innovációs és üzleti környezetét, valamint a régióban rejlő lehetőségeket Párizsban, a Future en Seine eseményen – közölte a kereskedőház az MTI-vel.
A közlemény szerint Európa egyik legnagyobb, digitális innovációra, smart megoldásokra és kreatív iparra fókuszáló szakmai rendezvényén három – Route4U, a Sparkon.io, a PocketGuide – magyar startup mutatkozik be június 8. és 10. között a francia fővárosban.
A kereskedőház a rendezvényen egy panelbeszélgetést is szervezett, amelyen az európai befektetők, iparági szereplők és döntéshozók ismerhették meg a V4-ek innovációs törekvéseit és a mintegy 65 milliós piacban rejlő üzleti lehetőséget. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Befejezi működését Párizsban a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway bezárja házhozszállítási szolgáltatását Párizsban, és e…
Tovább olvasom >A Carrefour máris bevezette saját visszaváltási rendszerét: íme, a tapasztalatok
A Carrefour elindította saját visszaváltási rendszerét 150 Carrefour City üzletben…
Tovább olvasom >1481 millió euró többlet a külkereskedelemben
Minden várakozást messze felülmúló, robosztus, 1481 millió eurós többlet keletkezett a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >Badacsonyi borok zajos sikere a New Yorkban
A Badacsonyi borvidék legnagyobb szabású eseménye immáron tizenharmadik alkalommal költözött…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >