Magazin: Sokoldalú promóció
Egy Orlandóban működő, vendéglátó- és szállodaipari tanácsadásra specializálódott cég több mint tíz éve ajánl egy szellemes promóciós eszközt fogyasztásösztönzésre. A törzsvendégkártyák továbbfejlesztésének is tekinthető, az emberek játékos kedvére és spórolási hajlamára egyszerre ható akciótípus ma is rendkívül népszerű az egész Egyesült Államokban.
A menü-bingó névre keresztelt játékban egy – mondjuk – öt oszlopból és öt sorból álló táblán minden étel és ital külön játékmezőn szerepel. A vendégnek egy bizonyos időn belül (például 2 vagy 3 hónap) öt termékből álló függőleges, vízszintes vagy átlós sort kell „kiraknia”. Jutalmul az étteremtől ingyen vacsorát, szakácskönyvet, ajándékkupont vagy egyéb reklámtárgyat kap. A kreatív ötlettel a vendéglátós két legyet is üthet egy csapásra: motiválja a célcsoportot, hogy adott időszakban minél többször ellátogasson az étterembe (sörözőbe, bárba), lehetőséget ad a tulajdonos által preferált fogások eladásának növelésére (a fáma szerint a nagyobb hasznot hozó ételt, italt a sarkokba érdemes elhelyezni).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gundel emléktábla-koszorúzás
180 éve született Gundel János vendéglős, a híres gasztronómiai dinasztia…
Tovább olvasom >Drasztikus az áremelkedés a Balatonnál
A Balaton környéki szállások árai idén átlagosan 10%-kal nőttek az…
Tovább olvasom >Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >