Magazin: Legjobb megvilágításban – Baldaszti

Szerző: Trade Horeca Dátum: 2012. 09. 13. 12:15

Budapest egyik legújabb „étteremlánca”, a Baldaszti’s elsősorban profi marketingmunkájáról híres. A Baldaszti’s alkalmazott ötleteiről és módszereiről már mi is beszámoltunk néhányszor. Ezúttal egy nyomtatott kiadványukra hívnánk fel a figyelmet – nem tartalmának, jóval inkább megközelítésének újszerűsége miatt.

Az étterem testvérüzlete egy gasztronómiai különlegességeket árusító bolt és borkereskedés, és a Baldaszti’s működtetői tudják, hogyan használják ki a több lábon állás szinergiáit. Nyáron első alkalommal, Periodika néven kiadott kiadványuk, koncepciója szerint, ötlettár, nem bonyolult recepteket ígér, inkább rövid tanácsokat, tippeket, párosítható borokat – az alapanyagok természetesen „saját” termékek. Az első füzetke, a nyár ürügyén, a grillezésről szól.

Az ötlet nem utolsósorban azért működik, mert a párosítások és az alapanyagok jók, az azokat otthoni használatra is megvásárló vendégeket pozitív asszociációk kötik majd a helyhez. Az elgondolást két okból emeltük ki. Egyrészt, mert szerintünk jó érv arra, hogy egy étteremnek több okból is érdemes megvásárlásra is kínált alapanyagokkal rendelkeznie (ami lehet a szakács legjobban sikerült szósza, saját keverésű fűszere, vagy bármilyen hasonló termék), másrészt, mert úgy van megfogalmazva, hogy célcsoportja mindenekelőtt a vele való törődést érzékelje.

Kapcsolódó cikkeink