Magazin: Gépi marketing
Rendeléshez érintőképernyős monitor az asztalon vagy a kézben: ma már nem újdonság itthon sem. Hogy az asztallap egy monitor, és a rajta látható videó része az étkezés élményének – ilyenekről is írtunk már többször. Van olyan étterem is a világban, ahol az asztallapként szolgáló érintőképernyős monitoron lehet ételt választani. A program egészen biztosan nem lesz udvariatlan, és nem felejt el az üzlet érdekeinek megfelelően további italokat, édességet, kávét kínálni.
Az automatizálás ennél is „magasabb” fokát produkálja egy felszolgáló nélküli japán sushiétterem – az elszámolás és a mennyiségi kedvezmény rendszerének kezelése is „gépesítve” van. A fogyasztás végeztével a futószalagról leszedett tányérokat az asztal melletti résbe kell dobni, egy automata megszámolja őket, és a végeredmény alapján kell a végén fizetni. Minden 5. bedobott tányér után egy szerencselabda érkezik egy csövön, ami apróbb-nagyobb nyereményeket jelent a vendégeknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >