Magazin: Gépi marketing

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 05. 08. 12:48

Rendeléshez érintőképernyős monitor az asztalon vagy a kézben: ma már nem újdonság itthon sem. Hogy az asztallap egy monitor, és a rajta látható videó része az étkezés élményének – ilyenekről is írtunk már többször. Van olyan étterem is a világban, ahol az asztallapként szolgáló érintőképernyős monitoron lehet ételt választani. A program egészen biztosan nem lesz udvariatlan, és nem felejt el az üzlet érdekeinek megfelelően további italokat, édességet, kávét kínálni.

Az automatizálás ennél is „magasabb” fokát produkálja egy felszolgáló nélküli japán sushiétterem – az elszámolás és a mennyiségi kedvezmény rendszerének kezelése is „gépesítve” van. A fogyasztás végeztével a futószalagról leszedett tányérokat az asztal melletti résbe kell dobni, egy automata megszámolja őket, és a végeredmény alapján kell a végén fizetni. Minden 5. bedobott tányér után egy szerencselabda érkezik egy csövön, ami apróbb-nagyobb nyereményeket jelent a vendégeknek.

Gepi marketing 1

Gepi marketing 2

Gepi marketing 3

Kapcsolódó cikkeink