Magazin: Didibár didik nélkül?

Szerző: Trademagazin Dátum: 2017. 03. 27. 08:52

Eddig képmutatónak tartottuk a Hooters „breastaurant” lánc (az étterem nevét egy népszerű amerikai filmben hallható fordítás után a hazai sajtó két évtizede didibárként magyarítja) működtetőinek nyilatkozatát, miszerint a Hootersekben családok számára is elfogadható szolgáltatást szeretnének nyújtani. Most úgy tűnik, hogy valóban gondolkodnak a koncepció kiterjesztésén: a floridai Tampában nemsokára sült csirkére, alapvetően a Hooters csirkeszárny fogására építő, fast casual stílusú étterem nyílik Hoot néven, állig felöltözött felszolgálókkal. Az amerikai óriásvállalkozások nem szoktak átgondolatlanul ilyen lépéseket megtenni, a breastaurant koncepció sikere, új láncok (Tilted Kilt, Twin Peaks) terjeszkedése mellett mégis elgondolkodtató, mire alapozták a döntést, hogy száz, csirkeszárnyra fókuszáló étteremlánc mellé versenybe állítanak egy százegyediket. Szerintünk az ötletgazdáknak a részvényesek megnyugtatására belátható időn belül meg kell válaszolniuk a kérdést: szárnyát vagy mellét?

Didibár didik nélkül

Kapcsolódó cikkeink