Lidl: ásványvízzel az SOS-gyermekfalvakért
Új ásványvizet dobott piacra a Lidl. A „Dein Wasserdispenser” (A te vízadagolód) célja, hogy támogassa az SOS-gyermekfalvakat.
A gyermekfalvak minden eladott félliteres palack után 10 eurocentet kapnak.
A cég ezzel a lépésével szeretné erősíteni társadalmi elkötelezettségét, lehetőséget adva a vásárlóknak arra, hogy jótékonykodjanak.
A szénsavmentes ásványvíz már kapható a Lidl üzleteiben.
(ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Új séfet igazolt a Lidl
A Michelin Young Chef díjas Mizsei Jani, a MÁK séfje váltja…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >