Szalókyné Tóth Judit

>Szalókyné Tóth Judit

Beosztás: válllati kapcsolatok igazgató

Cég: The Coca-Cola Company

Lánchíd Klub tagsága: a Lánchíd Klub tagja

Cikkek melyekben szerepel

Krízis után – a pillanat lehetősége

Magazin: Egyszer volt, hol nem volt: Business Days 2018 (1. rész)

Új partner a Boyden csoportnál

Jelentés a board roomból

Új partner a Boyden magyarországi irodájánál

Magazin: Business Days 2017: fókuszban a csatornák (1. rész)

Business Days 2015

Vigyázz, kész, rajt – Magyarország! (Business Days 2014, 1. rész)

Business Days 2014 – Vigyázz, kész, rajt – Magyarország!

Business Days 2013

Nielsen: továbbra is piacvezető a Tesco az élelmiszer-kiskereskedelemben

Szalókyné Tóth Judit, a Nielsen ügyvezető igazgatója: Boltválasztásnál a kedvező ár-érték lett a legfontosabb

Szájpropaganda, hagyományos reklám és Internet kelti fel legjobban a magyar fogyasztók figyelmét újdonságokra

Utazás az FMCG körül – Business Days 2012 (2. rész)

Utazás az FMCG körül – Business Days 2012 (1. rész)

Kereskedelmi toplista 2011: Tesco, CBA, Coop az élen

Hazánkban az európai átlaghoz képest több vásárló részesíti előnyben közcélokat támogató cégek termékeit és szolgáltatásait

Megszületett a Hungarikum törvény – szakmai konferencia konzultációs lehetőséggel

Magazin: Hősök és túlélők (2. rész)

Magazin: Hősök és túlélők (1. rész)

Magyarországon a napi fogyasztási cikkek átlag 5 százalékkal drágultak

Business Superbrands 2011 díjat kapott a Nielsen piackutató vállalat

Magyarországon a napi fogyasztási cikkek átlag 5 százalékkal drágultak április-júniusban

Mennyiségben sem csökkent boltjainkban az eladás élelmiszerből, háztartási vegyiáruból és kozmetikumból

Nőtt a forgalom a tavalyi negyedik negyedévben

Boltláncok stabil rangsora: Tesco, utána két magyar lánc

Egy év alatt 300 élelmiszerüzlet zárt be

A Professzionális Piackutatók Társaságának tagja lett a Nielsen

Töretlenül terjeszkedtek tavaly is

Kevesebb a hagyományos kis üzlet, mégis stabilan 27 százalék maradt piaci részesedésük az élelmiszerek eladásából

Hazánkban 2 százalékkal több élelmiszert, háztartási vegyiárut és kozmetikumot adtak el a IV. negyedévben, mint egy évvel előtte

Magyarországon is kedvező harmadik negyedévi trendek az élelmiszer-kiskereskedelemben

Az európai élelmiszer-kiskereskedelem második negyedévi eredményei csalódást okoztak

Csalódást okoztak az európai élelmiszer-kiskereskedelem második negyedévi eredményei

Márkák és hírességek

Megjelent a Kereskedelmi Toplista 2009!

A feltöltődés napja

A válság átalakította a fogyasztási szokásokat

A Superbrands előnyei

Trendek és tények a vendéglátásban

Márkaérték megmérve

Csak egy út van, és az előrevezet

Látlelet a magyar fogyasztóról

FMCG-üzletláncok rangsora

Túl a hazai fordulón

Változó fókuszok

Itthon is rohamosan terjed az online vásárlás

Értéket vár el a pénzéért a vevők zöme

Növekedési források az új piaci helyzetben

Jóslatok és tények Tapolcán (1. rész)

A csökkenő büdzsét ügyesen beosztjuk

2008 az Aldiról szólhat

Okosabban gazdálkodnak a fogyasztók

Amit tudni akarsz a fogyasztódról

Napjaink vásárlói a fogyasztás szinten tartására törekednek