Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Terméktanács
A Tej Terméktanács tagjai elkötelezettek a magyar tejágazat fejlődése, a hazai tejtermelés és tejtermék-előállítás magas színvonalú folytatása, a fogyasztói igények lehető legjobb kielégítése és a tej termékpálya sikeres működése mellett. A tagok közös célnak tekintik, hogy az együttműködésükkel javítsák a tej termékpálya hatékonyságát, a fogyasztók magas minőségű termékekkel történő ellátását, valamint a tej- és tejtermék-fogyasztás népszerűsítését és növelését.
A Tej Terméktanács büszke arra, hogy fenti törekvésében partnerei a legnagyobb hazai kiskereskedelmi láncok is többek között az Auchan Magyarország Kft., akivel annak 2014. évi taggá válása óta a hazai ágazat egészének érdekeit szolgáló érdemi párbeszédet és közös marketingprogramokat folytat.
A Terméktanács által működtetett Közösségi Marketing Alap egyik célja a fogyasztók több, gyakoribb és tudatosabb tej és tejtermék fogyasztásra való ösztönzése. A Terméktanács 2017. óta folytatott ’Tej. Szívvel-lélekkel’ elnevezésű programja lehetővé teszi a tej és tejtermék fogyasztási kultúra formálását, a tej iránti fogyasztói lojalitás erősítését, a Tej Terméktanács tulajdonában lévő Tejszív és Sajtszív védjegycsalád ismertségének növelését.
Fenti célokat szolgálja a most induló ’Magyar hónap’ elnevezésű kampány is, amelynek keretében a tagok akciósújság hirdetésekkel, televíziós reklámhirdetéssel, folyamatos Facebook támogatással és vásárlói edukációval támogatják a hazai tej és tejtermék vásárlását az áruházláncokban. Ennek keretében 2018. október 18-24. között 20 Auchan áruházban kóstoltatással és vásárlói edukációval egybekötött nyereményjátékban vehettek részt a vásárlók. Az áruházi kitelepülések más Terméktanács tagoknál is folytatódnak a későbbiekben.
Balázs Ildikó, az Auchan Retail Magyarország minőségügyi és vállalati kapcsolatok igazgatója a ’Magyar hónap’ kapcsán elmondta: „Az Auchannál elkötelezettek vagyunk a tejtermékfogyasztás népszerűsítésében, többek között ezért léptünk be a kiskereskedők közül elsőként a Tej Terméktanácsba és helyezünk nagy hangsúlyt közös kezdeményezésekre. Stratégiánk, hogy kiemelten kezeljük a jó minőségű, helyi és egészséges termékeket, így az általunk eladott friss tejek közel 100 százaléka magyar termelőtől származik.
Kapcsolódó cikkeink
Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >Absolute Live: 16 éve a hazai sportitalok trendszettere
2008 óta etalonnak számít a funkcionális sportitalok piacán az akasztói…
Tovább olvasom >Idén is visszagyűjti a feleslegessé vált mobiltelefonokat az Auchan
Az Auchan Magyarország is csatlakozik ahhoz az akcióhoz, amelynek célja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >