Környezettudatos lett a Bacardi is
A Bacardi 2016-tól vezető szerepet tölt be az egyszer használatos műanyag szívószál mentes kampányokban, és a Lonely Whale non-profit szervezet együttműködésével globális kampányt indítottak a műanyagok ellen. A két szervezet 2020-ig egymilliárd alá kívánja csökkenteni a szívószálak használatát – írja az origo.
Dune Ives, a Lonely Whale ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a két szervezet egyesített erővel hozta tető alá azt a kampányt, amelyhez azóta számos márka, vásárló és fogyasztó is csatlakozott.
Úgy gondoljuk, ez lehet az évtized legjelentősebb környezetvédelmi kampánya”
– nyilatkozta Ives a Sustainable Brands oldalnak.
A Bacardi azt is közölte, hogy átvilágítják a globális ellátási láncukat azzal a céllal, hogy kiszűrjék és eltávolítsák a nem lényeges, nem újrahasznosítható és egyszer használatos műanyaghulladékot.
A fogyasztók bevonása az egyszer használatos műanyagok csökkentésébe kritikus lépés. Az egyszer használatos műanyagok a legtöbb kárt okozó óceáni szemét közé tartoznak” – mondta Rick Wilson, a Bacardi vállalati felelősségért felelős alelnöke.
A kampány, amit a #TheFutureDoesntSuck hivatkozás címen fut és Londonban indul útjára, és olyan reklámokkal fut majd, amelyek arra buzdítják a vásárlókat, hogy gondolják át, milyen műanyagot is használnak.
A Bacardi ráadásul a Casa Bacardi zenei események – amelyeket olyan nagyvárosokban rendeznek meg, mint London, Manchester, vagy Birmingham – jegyeladásaiból származó bevételt a Lonely Whale szervezte óceántisztítási programjának ajánlja fel.
A leghíresebb rum-márka ősszel Észak-Amerikában folytatja a kampányt. Becslések szerint az amerikaiak naponta 500 millió egyszer használatos műanyagtermékkel kerülnek kapcsolatba.
A szívószál csak a kezdet, a Bacardival való együttműködésünknek köszönhetően az egész világon tehetünk valamit a műanyag mentes óceánokért – fejtette ki Ives.
Az együttműködés keretében a világ legnagyobb magánkézben lévő szeszesitalcége új tréningprogramokat indított forgalmazó partnerei számára, amelyeken a műanyag használatának kiváltására mutatnak be alternatívákat. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Idén már 7 millió forinttal segíti a Generali EnterPRIZE programja a fenntartható vállalkozásokat
A Generali Csoport és az olasz SDA Bocconi közös, 2023-as felméréséből (melyben több mint 1000…
Tovább olvasom >A magyarok kedvenc nyaralóhelye komoly veszélyben van
A Kanári-szigeteken élő aktivisták és környezetvédők aggódnak a turizmus negatív…
Tovább olvasom >Április 8-ig mondhatják el a gazdák észrevételeiket az Európai Bizottságnak
Az Agrárminisztérium minden lehetséges eszközzel küzd Brüsszelben a Közös Agrárpolitika…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >