Kína és Észak-Amerika rekordbevételhez segítette az Adidast
A kínai és az észak-amerikai eladások felfutásának köszönhetően rekordbevételt könyvelt el tavaly az Adidas sportszergyár.
A vállalat közlése szerint az árfolyamingadozásokat kiszűrve a bevétel 8 százalékkal 22 milliárd euróra emelkedett. Kiugró mértékben, 23 százalékkal nőttek az eladások Kínában.
A folyamatos üzleti tevékenységből származó nettó nyereség 20 százalékkal 1,7 milliárd euróra nőtt.
Európa legnagyobb sportszer és sportruházat gyártó vállalata jelezte, hogy a közepes árfekvésű sportcikkek iránt nagy az igény, de kielégítése nehézségekbe ütközik az ellátási láncban mutatkozó hiányok miatt, ami visszaveti a növekedést, főleg Észak-Amerikában.
A 2019-es üzleti évben a vállalat a bevétel 5-8 százalékos és a nettó nyereség 10-14 százalékos emelkedésre számít. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM
Folytatta a nemzetközi terjeszkedést az UBM, a mezőgazdasági cégcsoport árbevételének…
Tovább olvasom >Sportmárkák harca a gasztronómiában – A nap képe
Filozófia? Koncepció? – találgathatnánk sokáig, ha nem tudnánk, hogy mindez…
Tovább olvasom >Szerelőcsarnokot épített a tolnai Agro-Tipp Kft.
Csaknem ezer négyzetméteres szerelőcsarnokot épített a mezőgazdasági gépek kereskedelmével foglalkozó tolnai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >