Kihirdették ‘Az Év Honlapja’ verseny győzteseit
17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, ‘Az Év Honlapja’ pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 200 nevezés érkezett.
Az ünnepélyes díjátadóra november 14-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciája, a Marketing Summit Hungary első estéjén került sor a Park Inn by Radisson Hotelben. Tonk Emil, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke és Varga István László, a pályázat alapítója, ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.
“Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Manapság számos olyan dolgot megvalósíthatunk, amely eddig nem is létezett. Akár egyetlen gombnyomással a rendelkezésünkre áll a legújabb technológia, hogy egy forradalmi üzleti modellt alkothassunk! Az életünk minden területére hatással van a digitalizáció, miért kímélné épp a marketinget? Azok, akik most az innováció élére állnak, hosszútávú versenyelőnyt szerezhetnek.” – mondta Varga István, a pályázat alapítója.
A pályázat idén nemzetközi szintre emelkedett, ezért már nemcsak a magyar nyelvű pályaműveket, de magyar fejlesztők angol nyelvű munkáit is vártuk a versenybe, amelyekből a legjobbak továbbjuthatnak a nemzetközi “World Summit Award” 2019. évi versenyébe.
A legtöbb nevezést az e-kereskedelem (22), a B2B (19) és a Szolgáltatás (19) kategória tudhatja magáénak. Számos nagyszerű pályamunka érkezett melyből 57 díjazottat választott ki a szakmai zsűri és egy ifjúsági nyertes is született.
Az estről díjjal térhetett haza többek között az Answear.hu, a Nosalty alkalmazás, a Lidl weboldala, a MOL Limo honlap, de elismerést kapott a Semmelweis Egyetem és a BringaSport, a Magyar Kerékpáros Szövetség honlapja, valamint a Sága és a Praktiker webshopja is.
2018 Abszolút Év Honlapja győztese Miskolc Megyei Jogú Városának honlapja (MGL Creative Kft.) lett. Az Internet Kultúra Fővárosa díjat pedig ismét, immáron ötödik alkalommal Debrecen városa tudhatja magáénak.
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >Márciustól Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Az elmúlt években a Magyar Marketing Szövetség szakmailag sikeres, üzletileg pedig eredményes…
Tovább olvasom >Megjelent az első Marketing Trendbook!
Mi is a Marketing Trendbook? Iránytű az üzleti és társadalmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >