Magazin: Kiemelt védjegyes promóciók a Coopok árubemutatóin
Magyar Termék védjegyes cégek együtt nyújtottak egyedi akciós csomagot a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop novemberi árubemutatóin. A két kereskedelmi cég beszállítóinak szervezett bemutatkozási lehetőséget, ahol a Coopok boltosaival ismertethették meg kínálatukat, akciós beszerzési lehetőségeiket.
A Magyar Termék-es arculattal megjelenő hat védjegyes gyártó kiemelt promóciója keretében azt kínálta a rendezvényen részt vevő kereskedőknek, hogyha mindegyiküktől rendelnek a boltosok, akkor egy külön Magyar Termék ajándékcsomagot kapnak cserébe.
Beláz Krisztián, a mindkét árubemutatón részt vevő Detki Keksz kereskedelmi igazgatója szerint a közös akcióval mindenki nyert: a Tisza-Coop és az Alföld Pro-Coop plusz kedvezménycsomagot tudott kínálni a rendezvényen részt vevő boltok képviselőinek, a védjegyes cégeknél plusz forgalmat generált a lehetőség, hiszen enélkül nem okvetlen vásároltak volna mindegyiküktől, a boltosok többet kaptak a rendelésük fejében, a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. számára pedig edukációs lehetőséget kínált a védjegyes termékek és a védjegyrendszer megismertetésére.
A védjegyhasználók árubemutatója
a Tisza-Coop rendezvényén
A közös Magyar Termék megjelenéseket szervezők szerint a boltosok kedvezően fogadták a csomagajánlatukat, ezért jövőre is folytatni szeretnék ezt a kezdeményzést, és nyitottak arra is, hogy más kereskedőcégek árubemutatóján is hasonló ajánlattal jelenjenek meg.
Kapcsolódó cikkeink
Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >2024-ben 150 millió eurót különít el a Dia promócióra
A spanyol Dia 150 millió eurót különít el promócióra és…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >