Kávét dob piacra a Coca-Cola
Komoly lépést tervez a Coca-Cola a kávépiacon: a cég ez év végéig 25 országban kíván megjelenni saját kávéjával, a Coca-Cola Coffee-val.
Az új termék, ami a kóla és a kávé elegye, nagyjából annyi koffeint tartalmaz, mint egy normál espresso. Az azonnal fogyasztható kávé a leggyorsabban növekvő szegmens a kávépiacon.
A Coca-Cola 2006-ban már kijött egy saját kávéval, ám a Coca-Cola Blak rövid életűnek bizonyult. 2017-ben a cég újra próbálkozott, és Ausztráliában, majd tavaly Ázsiában mutatta be a Coca-Cola Plus Coffee-t, s az eddigi eredmények nagyon biztatóak voltak, írja az CNBC.
Kapcsolódó cikkeink
1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Valós segítséget jelenthetnek az akadálymentesített termékek a fogyatékkal élők számára
A WHO adatai szerint világszerte körülbelül 1,3 milliárd ember, vagyis…
Tovább olvasom >További cikkeink
Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől
A Magyar Posta elhatárolódik a „kamu csomagok” tartalmi ellenőrzésének felelősségétől…
Tovább olvasom >