Július közepétől már a dm-ben is fizethetünk egészségpénztári kártyával
Tovább bővíti szolgáltatásait a dm, július közepétől az üzletekben egészségpénztári kártyákkal is fizethetnek a vásárlók, így kényelmesen használhatják fel egészségpénztári egyenlegüket többféle termékkörre.
Ideális, ha egy helyen vásárolható meg minél többféle termék az egészségpénztári kártyával, amire a családnak szüksége van, kezdve a babápolási termékektől a babaételeken, vitaminokon át egészen a napozószerekig.Jó hír azoknak, akik egészségpénztári kártyával szeretnének fizetni, hogy a fogyasztói igényekre reagálva a dm július közepétől széles termékkörre fogadja el a kártyákat.
S hogy milyen termékeket lehet beszerezni már a dm-ben is az egészségkártyával? Babaápolási termékek széles körét, babafürdetőket, babakrémeket, babaolajakat, testápolókat és nedves törlőkendőket, pelenkákat, szoptatási kiegészítőket, bébiételeket, tápszereket, müzliket, babakekszeket, a kismamáknak terhességi termékeket. Egészségpénztári kártyával megvásárolhatók a drogériában vitaminok, gyógyteák,fülcseppek, étel-érzékenyeknek szánt élelmiszerek. Női higiéniai termékek széles köre, lábápolók,szemüvegek és szemüveg-kiegészítők, fogápolási termékek, műfogsor-rögzítők, napozó termékek, fertőtlenítő termékek érhetők el a kártyák terhére, a pontos termékkörről a dm weboldalán tájékozódhatnak a vásárlók.
A következő egészségpénztári kártyákat fogadja el a dm: Medicina, MKB, OTP, Patika és Új Pillér, Prémium, Vasutas, Vitamin.
A dm folyamatosan dogozik szolgáltatásai fejlesztésén, júniustól egy új együttműködés keretein belül az ajikartyak.hu oldalán lehetőség nyílt a dm ajándékkártyáinak megrendelésére és feltöltésére is.
A dm üzleteiben lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy mobiltárcával is kiegyenlítsék számlájukat, valamennyi boltjában ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, egy éve debütált a drogéria új mobilalkalmazása is, a törzsvásárlók számára a dm applikációja egyet jelent a törzsvásárlói kártyájukkal.
A minőség, a széles választék, a változatos kedvezmények, a kényelmi szolgáltatások, a drogéria társadalmi célú kezdeményezései és az activebeauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az dm üzleteibe, ahol az ár-érték arányban kiemelkedő dm saját márkás termékek is elérhetők a tudatos vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
A Visa és a Mastercard 30 milliárd dolláros megállapodást kötött
A Visa és a Mastercard 30 milliárd dolláros egyezségre jutott…
Tovább olvasom >Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >Tisztaság és gondoskodás: új irányok a babaápolásban
A bébi- és gyermekhigiénia és ápolás kategória jelentős átalakuláson ment keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >