Jövő jó bőrben
Amikor a Lánchíd Klub – most már több mint 10 éve – megalakult, csak remélni tudtuk, hogy működése hosszú távon is az egyik legjelentősebb élelmiszer-ipari, üzleti véleményformáló fórum lesz. Büszkék lehetünk rá, hogy az eredeti célkitűzéseinket mindig szem előtt tartva, a gyártói és kereskedelmi oldal között egy folyamatos kommunikáció, párbeszéd valósulhatott meg, sokszor konkrét eredményeket felmutatva, és néha persze kudarcokat is átélve.
Hogy a magyar élelmiszeripar versenyképessége, innovációs színvonala a Lánchíd Klub működésének köszönhetően javult-e, azt nem tudom. De abban biztos vagyok, hogy a mögöttünk lévő időszakban nagyon sok aktuális kérdésben hallattuk a hangunkat, fogalmaztuk meg a véleményünket, szakmai álláspontunkat. És mindezt az objektivitás és semlegesség talaján, csakis a szakmaiság elveinek maximális figyelembevételével. Együttműködésünk a Trade magazinnal mára olyan állandó kommunikációs fórumokat eredményezett (Business Dinner, Business Days, Business Roadshow), ahol a fenti elvek bázisán a szakma képviselői, független tanácsadók és szakemberek fogalmazhatják meg mondanivalójukat, álláspontjukat aktuális kérdésekben. Mindig arra törekszünk, hogy a hazai élelmiszeripar fejlődése érdekében minden érintettet megszólítsunk, és egy asztalhoz ültessük a törvényalkotói oldal képviselőit az ipar és kereskedelem képviselőivel. Mindig a Párbeszédre törekszünk, és próbálunk nem megelégedni a „Pár beszéddel”.A magam részéről örülök, hogy több mint 12 éves édesipari tapasztalattal, egy közel 7 éves posta-logisztikai piaci kitérő után, januártól visszatértem az FMCG világába, és a Pek-Snack Kft. ügyvezető igazgatójaként ismételten az élelmiszer-ipari szegmens egyik kiváló, versenyképes cégénél kamatoztathatom tudásomat. Biztos vagyok benne, hogy mi ezután is a hatékony és eredményes párbeszédre törekszünk a Lánchíd Klubbon innen és túl!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >