Jön a komor ősz Magyarországra, de vele az üdítő plakátarcok is!
A majdnem 2000 jelentkező közül kiválasztott modellek láthatók az ősz folyamán a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányában
Jó kedv, boldogság és napsütés időtlenítve – országszerte ilyen képek csalnak majd mosolyt az arcunkra a legborongósabb őszi napokon, köszönhetően a Coca-Cola kampányképeinek, amelyek a barátokkal eltöltött pillanatok legjavát örökítették meg. Mégpedig olyan barátokét, akik őszintén örülnek a Coca-Cola iszogatásnak és az együttlétnek, hiszen maguk akartak Coca-Cola kampányarccá válni: a nyáron meghirdetett hazai plakátkampány 1728 jelentkezője közül választotta ki őket a Coca-Cola zsűrije. Az elkészült kreatívok épülethálókon, óriásplakátokon és city light posztereken láthatók októbertől, illetve display kampány is készül belőlük.
Még augusztusban adta hírét az üdítőitalgyártó cég, hogy nyílt castingon keresztül keresi leendő plakátarcait – olyan személyeket, akik szívesen vennének részt a plakátfotózáson, szerepelnének akár óriási épülethálókon, és bevállalósak, lazák, valamint passzol a személyiségük a Coca-Cola márkához. Nagy lelkesedést mutattak a jelentkezők: a legváltozatosabb motivációval jelentkeztek a felhívásra, és mind nagyon várták az eredményeket. A castingra 30 főt hívott be közülük a Coca-Cola zsűrije, köztük Éder Krisztián fotós, Iszak Eszter modell-műsorvezető, és a Coca-Cola szakmai bírái, hogy hosszú és nehéz döntési folyamat során kiválasszák, ki szerepeljen az őszi kampányfotókon.
A castingon minden előválogatott megmutathatta legjobb oldalát, legyen az a bolondossága, a menő frizurája, vagy akár az, milyen jól áll a kezében a kólásüveg; sőt, hogy milyen hódítóan mosolyog. A plakáton végül két nő és egy férfi szerepel, ők láthatók az ősz folyamán hazánk legforgalmasabb területein kihelyezett hirdetési felületeken.
„A modellek mindannyian élményként élték meg a fotózást, mindannyian dicsérték az oldott hangulatot és a profi csapatot egyaránt, a frissítő Coca-Cola üdítőitalokról nem is beszélve. A képeken látható boldogság tehát valódi; minden szereplő rajongott az egyedi, belvárosi, tetőteraszos, látogatóktól rejtett, körpanorámás helyszínért és a felejthetetlen tapasztalatért is, hogy egy ekkora kampány készítésébe nyerhetett betekintést.” – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola kommunikációs vezetője.
A játékos képekkel könnyen és hitelesen tudja megmutatni a vállalat a tökéletes Coca-Cola élményt. A kétféle kreatív épülethálókon, óriásplakátokon és city light posztereken jelenik meg, illetve display kampány készül az anyagokból. A modellek Debrecenben, valamint a négyes főút mellett, és Budapesten fogják leginkább keresni a plakátjaikat. A fővároson belül egyikük az Oktogonnál számít arra, hogy viszontlátja a fotóját, másikuk pedig az Andrássy és a Bajcsy-Zsilinszky út kereszteződésénél találkozna legszívesebben az őt ábrázoló hirdetéssel.
A fotózáson készült werkvideó a Coca-Cola Journey oldalon megtekinthető.
Kapcsolódó cikkeink
Az energia körforgásáról szóló modullal folytatódik a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformjának körforgásos gazdaságot bemutató tananyagsorozata
A körforgásos gazdaság alapjait és a víz körforgását bemutató online…
Tovább olvasom >A víz körforgásáról fejlesztett új oktatási modult a Coca-Cola Magyarország #énjövőm platformja
A körforgásos gazdaság alapjai című modullal megkezdett sort folytató, a víz körforgását…
Tovább olvasom >A cseh Kofola üdítő gyártója megvásárolta a Pivovary CZ Csoportot
A csehországi üdítőital-gyártó Kofola CeskoSlovensko az ország ötödik legnagyobb sörgyártójának,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >