Innováció a magyar sörpiacon, avagy kisüzemi sörök „karnyújtásnyira”
Márciustól újabb híd nyílik a kisüzemi sörök és a sörkedvelők között: érkezik a Beerbox, amely a sörpiac értékesítési oldalának reformját hozza.
A Beerbox egy szolgáltatási lánc, amely cseh, német vagy lengyel kisüzemi sörmárkák mellett a magyar kraft sörfőzdék termékeit is elérhetőbbé teszi a fogyasztók számára. Március 11-től, a Beerbox indulásával, főváros szerte 15, már meglévő söröző és bolt kap Beerbox Pont matricát, és csatlakozik a lánchoz.
A vásárlónak lehetősége lesz fix kínálatból, fix áron kiválasztani kedvenc söreit, amelyet a beerbox.hu weboldalon keresztül tud megtenni. Itt kikeresi a hozzá legközelebb eső Beerbox Pontot és annak kínálatát, majd az adott egységhez elsétálva megvásárolja a kiszemelt főzeteket. Így a vásárló egy helyről, kifejezetten kedvező áron szerezheti be a kedvenc termékeket, valamint a Beerbox rendszere által biztosított állandó készlet lehetővé teszi az azonnali és gyors kiszolgálást.
„Annak ellenére, hogy a prémium minőségű kraft és kisüzemi sörök iránti fokozott érdeklődés már hazánkban is erősen tapasztalható, a vásárló sokszor falakba ütközik – emelte ki Papliczky Péter, a Beerbox értékesítési vezetője. – A minőségi kézműves sörök elérhetősége még mindig korlátozott, a vásárlás utánajárást követel meg, ráadásul jóval magasabb áron kénytelen beszerezni a kiszemelt terméket a sörkedvelő, mintha a nagyüzemi sörök kínálatából választana. A Beerbox ezeknek a fogyasztói gátaknak a leküzdését és a különlegességek iránti igények kielégítését tűzte ki célul.”
A főként Budapesten kiépült hálózat a vidéki területek felé is nyit: márciustól már Hódmezővásárhelyen, Szentendrén és Szigetszentmiklóson is találhatunk Beerbox Pontokat. „Hiszünk benne, hogy a vidéki hálózat kiépítése nemcsak a technikai feltételeken, de a kisüzemi sörökkel kapcsolatos edukáción is múlik, illetve a téma iránt fogékony közösség építésének is fokozott figyelmet szentelünk” – egészített ki Papliczky Péter.
Kapcsolódó cikkeink
A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >Új felsőerjesztésű sörrel jelentkezik Dreher
A Dreher Sörgyárak egy új, ale típusú sörrel bővíti az…
Tovább olvasom >Borsodi: Elindult a Coors bajnoki évad
A Borsodi Sörgyár és a Magyar Amerikai Futball Szövetség (MAFSZ)…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >ENSZ: világszerte tovább nőtt tavaly az élelmiszer-bizonytalanság
Tovább nőtt az élelmiszer-ellátás bizonytalansága 2023-ban – olvasható az ENSZ…
Tovább olvasom >