Ingyen sör és jégkrém a biciklizés jutalma
Az olaszországi Bolognában, a városvezetés ingyen sörrel és jégkrémmel biztatja a lakosságot, hogy az autózás helyett kerékpárral, tömegközlekedéssel, vagy gyalog közlekedjenek – derül ki a World Economic Forum videójából.
Bolognában ajándék sörrel, mozijeggyel, vagy jégkrémmel díjazzák azokat a lakosokat, akik a kerékpározást, a sétát, vagy a tömegközlekedést választják az autózás helyett. Egy applikáció rögzíti a használók utazásait, a GPS adatok segítségével, az így kapott pontok pedig beválthatóak a helyi üzletekben különböző termékekre, vagy szolgáltatásokra.
Így a megtett utak után kapott pontokat akár sörre, mozijegyre, vagy jégkrémre is be lehet váltani.
Az alkalmazásban egyébként az is követhető, hogy ki rendelkezik a legtöbb ponttal, valamint hogy mennyi szén-dioxidot spóroltunk meg az aktuális utazással. Annak érdekében pedig, hogy a rövidebb utaknál még inkább ösztönözve legyenek a lakók, hogy autó nélkül közlekedjenek, pontokat nemcsak a hosszabb, hanem a rövid utazásokra is lehet gyűjteni az applikációt használva. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >A jégkorszak végét várják a jégkrémmárkák
Szezon ide, időjárás oda, a jégkrémpiacon most főként az árak és promóciók…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >