Húsz százalékkal nőtt a SIÓ-Eckes árbevétele tavaly

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 05. 01. 08:00

A SIÓ-Eckes Kft. nettó árbevétele az erős piaci verseny ellenére is közel 20 százalékkal emelkedett, és a 2006. évi 14,5 milliárd után 2007-ben elérte a 17,6 milliárd forintot, hangzott el a cég sajtótájékoztatóján, április 3-án. Ezzel továbbra is vezeti a magyar gyümölcslépiacot, a Nielsen piackutató cég adatai szerint 20,2 százalékos volumen-, és közel 28 százalékos értékben számolt részesedéssel.– A siker értékét növeli, hogy számtalan kedvezőtlen tényező nehezítette munkánkat tavaly – mondta Fazekas Endre ügyvezető igazgató. – A hazai gyümölcsalapanyagok radikális drágulása, az energia-áremelések, a narancs- és almasűrítmény beszerzési árának további emelkedése közel 200 millió forint többletköltséget okozott a vállalatnak. Fazekas Endre hozzátette: eredményeiket mindenekelőtt az innovatív gondolkodásuknak köszönhetik.
– Az innováció a SIÓ-Eckes Kft. értelmezésében nem csupán termékvariánsok piacra dobását jelenti – emelte ki –, hanem a gyümölcslé-kategória kitágítását, új fogyasztási alkalmak, célcsoportok feltárását, újszerű márkakommunikációt és erőteljesebb jelenlétet az értékesítési pontokon.
Az idei év is ennek jegyében telik. A Szentkirályi ásványvízzel való sikeres disztribúciós együttműködés után 2008 januárjától a SIÓ-Eckes átvette kizárólagos forgalmazásra a BOMBA! energiaitalt.
A sajtótájékoztatón egy kategóriateremtő termékinnováció is bemutatkozott. Az április végétől kapható gyümölcspüré elsősorban a kisgyermekeket célozza meg. Egy olyan kis kiszerelésű, alutasakos, ehető termék, amely 2-féle ízben– körte és eper –, 100 százalékos gyümölcstartalommal, hozzáadott cukor és tartósítószer nélkül kerül a polcokra.
A SIÓ-Eckes 2008-ra 20 milliárd forint árbevételt tervez. A gyümölcsleveknél 3-4 százalékos, az ásványvizeknél 20 százalékos bővülést szeretne elérni.
Idén többek között megújul, még alacsonyabb kalóriatartalmú lesz a SIÓ Könnyű és Zamatos termékcsalád, felújítva az együttműködést az Update rendszerrel. Tavasszal a cég egy kommunikációs kampányt is indít, amelyben a SIÓ tradicionális módon próbálja meg felhívni a vásárlók figyelmét a hazai termékek választásának fontosságára.

Kapcsolódó cikkeink