HoReCa kategória, ARANY: We Are Reklámügynökség Kft. – Brown-Forman Welcome to Lynchburg!

Dátum: 2017. 08. 30. 14:45

2016. október 20. – 2017. január 10. között a Jack Daniel’s whiskey születésének 150. évfordulója alkalmából Budapest egy pop up bár kialakításával kapcsolódott be a nemzetközi ünneplésbe. A cél a Jack Daniel’s 150 éves fennállását ünneplő márka hagyományain alapuló hitelesség kommunikálása volt.

A bár tematikus programokkal várta az érdeklődőket, és a Jack Daniel’s élmények lehetőséget biztosítottak a látogatóknak, hogy megismerjék a legendás whiskey készítésének folyamatát 5 interaktív állomáson keresztül. Részesei lehettek egy egyedülálló Virtual Reality élménynek és 2 db VR-szemüveg segítségével „elutazhattak” a lynchburgi üzembe, ahol 360 fokban nézhettek körül. Ennek megkoronázásaként a pultok mögött profi bártenderek készítettek különleges koktélokat, és a vendégek megkóstolhatták a Jack Daniel’s bárpultok teljes választékát is.

A promóció eredményeként ötezren látogatták meg a kiállítást és bárt, a Facebook-oldalon keresztül 640 000 főt, az Instagram influencer kampánnyal pedig 263 000 felhasználót értek el. Összességében elmondható, hogy a kampány 7 ezer euró média-­­tartalmat generált a PR révén. //

A díjat Fehér János, a Brown-Forman Hungary-Slovakia area managere vette át