Hökkentsd meg a vásárlódat!
Mivel lehet legjobban felhívni a vásárlók figyelmét a termékünkre?
Szemkamerás kutatásokból tudjuk, hogy a bolton belül maga a termék az, amire a leghosszabb figyelmet fordítja a vevő, de ez is csak 58 másodperc! A vevő csupán ennyi időt tölt egy polc előtt. Ennyi idő alatt kell megragadni a figyelmét!
De mi történik, ha valami meghökkentő üzenettel, cselekedettel, ötlettel állunk elő és segítünk rá arra, hogy a termékek tízezrei közül a miénket válassza?
A Trade Marketing Klub 2018. szeptember 6-i találkozójára olyan előadókat hívtunk, akiknek van tapasztalata a vevők meghökkentésében és megnyerésében.
Megkértük őket, hogy őszintén meséljenek nekünk az ötletek kialakításáról, a kezdeti félelmeikről, akár a cégen belüli vitákról – hiszen egy bizarr ötletet néha nehéz keresztül vinni a vezetőségen – az eredményekről és a buktatókról.
A klubülés időpontja és helyszíne:
2018. szeptember 6. csütörtök 15 óra
BKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.) VI. emeleti tárgyaló
Kinek érdemes eljönni a Trade Marketing Klubba?
• aki a marketing, a trade marketing vagy az értékesítés területén dolgozik, szállítói vagy szolgáltatói oldalon
• aki szeretne mások tapasztalataiból tanulni
• aki szeretne ötleteket, ihletet kapni a saját promócióihoz
• aki szeretne kollégákkal megismerkedni a szakmából
• aki szeretné jól érezni magát a mindennapos „hajtás” mellett
Kérjük, amennyiben részt kívánsz venni a klubülésen, töltsd ki a jelentkezési lapot az oldal alján 2018. szeptember 3-ig.
A találkozón részt lehet venni éves klubtagságival vagy egyszeri belépővel. Az egyszeri belépő ára 15.000 Ft + áfa.
Amennyiben Klubtag vagy, kérjük, hogy ez esetben is küldd el jelentkezésedet, mert csak így tudjuk a részvételedet biztosítani.
Információért Kiss Laurához fordulhatsz a 0626310684 telefonszámom vagy az office@instoreteam.hu címen.
Üdvözlettel:
Csiby Ágnes, Havasiné Kátai Ildikó, Hermann Zsuzsanna,
a Trade Marketing Klub szervezői
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >