Három új termék érkezik a Dreher családba
Gránátalma, pomelo-grapefruit, és citrom ízesítésű, 0,0%-os alkoholtartalmú söröket mutatott be a Dreher. Az új csomagolás és a Dreher 24 elnevezés a prémium anyamárka megjelenéséhez és értékeihez hozza közelebb az új variánsokat. Az alkoholmentes, ízesített sörök kategóriája Magyarországon a teljes piac közel 5 százalékát jelentette 2018-ban – magasan a legnagyobb, 24 százalékos éves növekedést produkálva. *
Az eddig D24 néven ismert termékcsaládot teljesen leváltják az új, ízesített, Dreher 24 alkoholmentes sörök. A márka többi variánsához hasonlóan a Dreher 24 is kukorica felhasználása nélkül készül. Az új íz kombinációk mellett a legfontosabb változás, hogy mostantól a gránátalma, pomelo-grapefruit, és citrom ízesítésű verzió is 0,0 százalékos alkoholtartalmú lesz.
„A Dreher Magyarország egyik legerősebb és leghitelesebb márkaneve. Ezt az előnyt szeretnénk kihasználni az új termékek nevében és megjelenésében is. Az ízesített sörök piaca volumenben és a célközönség tekintetében is évek óta rendkívül dinamikusan tágul. Azzal tervezünk, hogy az új variánsokat nem csak a Dreher rajongói, de sok más fogyasztó is kipróbálja és megszereti” – mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak magyar márkáinak márkavezetője.
A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 10 éve futó Ésszel iszom programjával támogat.A 2009-ben indított kezdeményezés célja, hogy változatos eszközökkel és hatásos üzenetekkel kezdeményezzen párbeszédet. A felelős alkoholfogyasztás elvét támogatja, hogy alkoholmentes alternatívákat is kínálnak fogyasztóiknak.
Az új ízek bevezetését tévéreklám, közterületi és digitális kommunikáció, PR, számos szponzoráció, valamint kóstoltatás támogatja.
További cikkeink
Tesco: friss kutatás szerint színesebb a karácsony, mint 30 éve
A magyarok többsége ragaszkodik a karácsonyi tradíciókhoz. Egyes ünnepi fogyasztói…
Tovább olvasom >2020 a foci éve lesz a HEINEKEN Hungáriánál
A HEINEKEN uralja a labdarúgó eseményeket 2020-ban! Az ország legújabb…
Tovább olvasom >Ismét 4 százalékkal csökkenti műanyag palackjai súlyát a Coca-Cola Magyarország
A 2018-ban elért 4%-os palacksúlycsökkentés után, 2020-ban ismét 4%-kal csökkenti…
Tovább olvasom >