Harmadszor részesült MagyarBrands elismerésben a Hajdú sajt
A Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, a Hajdú sajt Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában 2017-ben is elnyerte a MagyarBrands elismerést.
Az 1989-ben alapított Kőröstej csoport Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártója és élelmiszer-exportőre. Magyar alapanyagokból, magyar munkaerővel és magyar fejlesztéseknek köszönhetően készíti termékeit, melyek a hazai és külföldi piacokon egyaránt keresettek.
A Hajdú a Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, olyan népszerű és széles körben keresett termékekkel, mint a Hajdú grillsajt, joghurtsajt és parenyica. Ezt a fogyasztók visszajelzései mellett a szakmai elismerések is tükrözik. A napokban a Hajdú sajt immár harmadszor kapta meg a Kiváló Fogyasztói Márka díjat a MagyarBrands programban. A sajt a GFK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatásában és a díj szakmai bizottságának vizsgálatán egyaránt kiváló eredménnyel szerepelt.
A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron nyolcadik éve, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A program kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában díjazza a pályázókat. A Kiváló Fogyasztói Márka elismerést a Szakmai Bizottság a márka identitása, a reputációja és a márka építése alapján, a kutatási eredményekkel kiegészítve osztályozza évről évre. A MagyarBrands elismerés aktív segítség nemcsak a fogyasztók, hanem az üzleti élet szereplői számára is, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
Kapcsolódó cikkeink
ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >Díjazzuk a magyar márkát! – gálaesten ünnepelték a kiváló hazai márkák teljesítményét
A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program minden tavasszal megrendezi Díjátadó gálarendezvényét,…
Tovább olvasom >Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >