Harmadszor részesült MagyarBrands elismerésben a Hajdú sajt

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 11. 10. 11:36

A Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, a Hajdú sajt Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában 2017-ben is elnyerte a MagyarBrands elismerést.

Az 1989-ben alapított Kőröstej csoport Magyarország egyik legnagyobb sajtgyártója és élelmiszer-exportőre. Magyar alapanyagokból, magyar munkaerővel és magyar fejlesztéseknek köszönhetően készíti termékeit, melyek a hazai és külföldi piacokon egyaránt keresettek.

A Hajdú a Kőröstej csoport egyik legnépszerűbb márkája, olyan népszerű és széles körben keresett termékekkel, mint a Hajdú grillsajt, joghurtsajt és parenyica. Ezt a fogyasztók visszajelzései mellett a szakmai elismerések is tükrözik. A napokban a Hajdú sajt immár harmadszor kapta meg a Kiváló Fogyasztói Márka díjat a MagyarBrands programban. A sajt a GFK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatásában és a díj szakmai bizottságának vizsgálatán egyaránt kiváló eredménnyel szerepelt.

A MagyarBrands program olyan magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron nyolcadik éve, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. A program kiváló fogyasztói, kiváló üzleti és innovatív márka kategóriában díjazza a pályázókat. A Kiváló Fogyasztói Márka elismerést a Szakmai Bizottság a márka identitása, a reputációja és a márka építése alapján, a kutatási eredményekkel kiegészítve osztályozza évről évre. A MagyarBrands elismerés aktív segítség nemcsak a fogyasztók, hanem az üzleti élet szereplői számára is, hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

Kapcsolódó cikkeink