Hagyományos, mégis trendi – A 2018-ban bevezetésre került Gyulai Grillkolbász termékcsalád a magyar bírálókat is meggyőzte
A 150 éves gyulai húsipar évfordulóját ünneplő Gyulahús Kft. a Parlamentben veheti át legújabb elismerését. Az egyik legfiatalabb termékcsaládunk ötvözi a tradíciót és a XXI. századi fogyasztók elvárásait. A Gyulai Grillkolbász termékek fejlesztése valódi piaci igényekre épül. Több fordulóban teszteltük mind hazai, mind nemzetközi piacokon, mielőtt piaci bevezetését véglegesítettük.
Hagyományos, mégis trendi. A „Gyulai” ízvilágot követő, de a nemzetközi ízpreferenciákra is kitekintő grillkolbászcsalád. Többféle kiszerelése, izgalmas ízválasztéka méltán teszi népszerűvé a fogyasztók körében. Változatosan elkészíthető, grillen, serpenyőben sütve, akár főzve is fogyasztható, így könnyedén beilleszthető glutén- és laktózérzékenyek étrendjébe is.
Nagy öröm számunkra, hogy hazai és nemzetközi bírálatokon folyamatos visszajelzést kapunk termékeink minőségéről. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Diadalúton a népszerű húskészítménymárka
A Lidl Magyarország filozófiája öt alapelven nyugszik: a kedvező áron,…
Tovább olvasom >Díjszüret a SPAR-nál: elismert termékek, üzletek, kampányok, szakemberek
A magyar árucikkek, a hazai vállalkozások és az egészségtudatos életmód…
Tovább olvasom >Befektetés
Emberekbe, márkákba és technológiába – nagyjából az egész lapszámunkat rá lehet…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >