GO PINK! – az ALDI idén is összefog a mellrák ellen
Megelőzés, szűrés, önvizsgálat – a mellrák elleni küzdelemben évek óta részt vesz az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt., és idén partnereivel összefogva még többet szeretne tenni a GoPink! nemzetközi kezdeményezés sikeréért.
A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdet. Felhívja a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható, és egészséges táplálkozással, rendszeres testmozgással és a stressz kezelésével, jó eséllyel meg is előzhető. Mindemellett a hölgyeknek mindenképpen érdemes részt venniük a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve önvizsgálattal is felismerhetőek a korai elváltozások, amelyek időben történő kezelése életet is menthet.
2018-ban az ALDI Magyarország a Bio-Fungi Kft., az Ed. Haas Hungária Élelmiszeripari Kft. és a Del Pierre C. Europe Kft. közreműködésével csatlakozik a GoPink! mozgalomhoz, és a kezdeményezésben szereplő termékek eladásával támogatja a mellrák ellen küzdő szervezeteket.
Az áruházlánc egyik partnere immár 6 éve a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft., amellyel közösen az elmúlt években összesen közel 3 millió forintnyi adománnyal támogatta a kezdeményezést. Idén az együttműködés keretében októberben az áruházlánc polcain megtalálható, rózsaszín tálcás gombák után a Bio-Fungi Kft. minden eladott tálca után öt forinttal támogatja a Szent Margit Kórház „Fogadj örökbe egy helyiséget” programját, ezt az összeget az ALDI saját hozzájárulásaként megduplázza.
Az Ed.Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtablettái is részt vesznek a kezdeményezésben, a cég minden eladott pezsgőtabletta tubus után 5 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal támogatja az Esély a Gyógyulásra Rákbetegek Győri Egyesületét. Győrben, október 5-én pénteken 14:30 órai kezdettel egy figyelemfelhívó, rózsaszín szalagos hídsétát, valamint azt követően egy előadássorozatot is szerveznek a betegségmegelőzés, a szűrővizsgálatok, illetve az egészséges életmód fontosságáról a mellrák elleni küzdelem jegyében.
A kampányhoz csatlakozik a Del Pierre C. Europe Kft., amely TWIST PINK TONHALTÖRZS OLÍVAOLAJBAN termékük értékesítése után 10 forinttal, az ALDI pedig százezer forinttal segíti az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány munkáját.
Az ALDI bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljut a GoPink! üzenete, és vásárlói idén még több adománnyal segítik a kezdeményezést.
Kapcsolódó cikkeink
ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >