Forradalmasították az adománygyűjtést
Tavalyhoz képest közel duplájára nőtt a kártyás borravalóból gyűjtött adomány mértéke. A Bazilikánál tartott adventi vásáron szinte mindenkinek megnyílt a pénztárcája, amikor megtudta, hogy a borravalójával – amelyet egyébként is adna – az Ökomenikus Segélyszervezetet támogatja. A HelloPay forradalmasított adománygyűjtésével közel 2 millió forint gyűlt össze.
Már második éve, hogy kártyás fizetés közben is adományozhatunk a HelloPay módszerének segítségével. Az ötletgazdák a vendéglátósok számára létrehozott kártyás borravaló-rendszert alakították át jótékonykodásra. A kihelyezett terminálokon a fizetésnél 0 és 20 százalék közötti borravalót választhattak a vásárlók, melynek 70%-a az Ökumenikus Segélyszervezetet illette. A maradék 30%-ot továbbra is a kereskedők kapták meg.
Az innovatív adományozási módszert egyre többen választják: míg két éve csak 5000-en, addig tavaly több mint 14 000-en jótékonykodtak ilyen formában, a legmagasabb felajánlott összeg pedig 10.000 forint volt. További újítás az előző évhez képest, hogy a segíteni vágyók vásárlás nélkül is jótékonykodhattak az erre a célra kihelyezett adományautomatában.
A kezdeményezés népszerűségét látva a HelloPay a jövőben további adományozási akciókat is tervez az év során.
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés teret teremt a „zökkenőmentesebb” fizetési formátumoknak
Egy új globális felmérés szerint a hitelkártyás és betéti kártyás…
Tovább olvasom >Tízmillió kiló élelmiszer-adomány
Tízmillió kiló lejáratközeli és csomagolási hibás élelmiszert mentett meg a…
Tovább olvasom >Adományozásokkal zárta az évet a Rossmann
Állami gondozásban élő gyermekeket és fiatalokat segítő, valamint életveszélyesen beteg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >