A földművelésügyi tárca is támogatja a Magyar Termék népszerűsítését
Tovább folytatódik az együttműködés a Földművelésügyi Minisztérium (FM) és a MAGYAR TERMÉK Nonprofit Kft. között. A szaktárca kiemelt célja, hogy támogassa a magyar élelmiszerek fogyasztásának növekedését, a magyar élelmiszer-előállítókat, továbbá felhívja a figyelmet a magyar termékek fogyasztásával járó előnyökre.
A Magyar Termék nemcsak a legismertebb hazai védjegy, de az ország fenntartható fejlődése iránt elkötelezett márkák és cégek közössége is
Új védjegyhasználók 2017. november–2018. január
Kunsági Malom Kft. |
malomipari termékek |
Merian Foods Kft. |
húskészítmények |
Gyógygomba Kutatólabor Kft. |
étrend-kiegészítő |
Alba-Méz Kft. |
mézek |
Abaújtej Közös Vállalat |
tejtermékek |
Grabowski Kiadó Kft. |
sajtótermék |
Belma Kft. |
oktatási eszköz, földgömb |
Müller Papír Kft. |
háztartási cikkek |
Kapcsolódó cikkeink
Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >