Felvásárolja az MSC-t az Atmedia

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2017. 01. 09. 11:08

Január elsejétől az Atmedia Kft. ügyvezetője, Lukács Csaba tölti be az MSC Kft. ügyvezető igazgatói posztját is, mivel a piacvezető magyar tévés kereskedőház 100%-os tulajdonosává válik az MSC Kft-nek. Ezentúl az így megalakuló Atmedia Group cégei látják el a közszolgálati tv- és rádiócsatornák reklámértékesítési tevékenységeit. Ezzel párhuzamosan a rádiós reklámpiacon tovább erősíti pozícióját az Atmedia azzal, hogy a HGY Invest Kft-vel létrehozza a Radio Sales House Kft-t, amely ezentúl mindkét cégcsoport rádiós reklámértékesítési tevékenységét látja majd el.

Az Atmedia Kft. és az MTVA közötti sikeres szakmai kapcsolat tavaly novemberben indult, amikor az Atmedia kivásárolta a közszolgálati csatornák teljes tévés reklámidejét. A Media Services Company (MSC) megvásárlásával pedig a cégcsoporthoz kerül a televíziós mellett a rádiós reklámértékesítés is.

Ezzel egyidőben az Atmedia Group 49%-os tulajdonosi részesedés mellett a HGY Invest Kft-vel (51% részesedés) közös új céget alapított, Radio Sales House Kft. néven, amely átveszi mindkét cégcsoport rádiós reklámértékesítési tevékenységét. Ez azt jelenti, hogy 2017. január 1-től a közszolgálati rádiók reklámértékesítését végző MSC valamint a regionális rádiók reklámértékesítését ellátó KOD Média sales house-ok tevékenységét egy cégbe integrálják a tulajdonosok, az újonnan alapított Radio Sales House Kft-be. Az új értékesítő cég az országos közszolgálati rádiócsatornák mellett közel 60 regionális rádió reklámidejét értékesíti együttesen, amellyel a legnagyobb rádiós elérést biztosítja a hirdetők számára. A tulajdonosok a Radio Sales House Kft. ügyvezetésével Hanák Tamást bízzák meg.

Kapcsolódó cikkeink