Ezüstérmes a Magyar Pavilon az Asztanai Világkiállításon
Kategóriájának második legjobbja volt az Asztanai Világkiállítás magyar pavilonja, vagyis nemcsak a látogatóközönség, hanem a szakmai zsűri is kiválónak értékelte a magyar kiállítást – mondta Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter a Nemzetközi Kiállítási Iroda (BIE) által odaítélt díjat értékelve.
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) keddi MTI-nek küldött közleménye szerint a tárcavezető ismertette: az EXPO mintegy 140 kiállítóját egy kilenctagú, független nemzetközi szakmai zsűri kétfordulós szemléje alapján értékelték, Magyarország a Theme Development kategóriában Svájc után nyerte el a második helyet.
A hazai pavilon koncepciójának középpontjában a napenergia, és az ezt hatékonyan felhasználó növény szimbólumaként az Élet Fája állt, a látogatók e témakörben a legkülönfélébb formákban ismerkedhettek meg a legújabb magyar fejlesztésekkel – mondta el a tárcavezető hozzátéve, hogy a kiállítás egyúttal képet adott a magyar kultúra sokszínűségéről, a különleges értéket képviselő hagyományos termékekről és a magyar-kazah történelmi kapcsolatokról is.
Varga Mihály kiemelte: a magyar pavilon már a látogatószám alapján is jól teljesített, az elmúlt három hónapban ugyanis mintegy 300 ezren tekintették meg a magyar kiállítást, a mostani elismerés ugyanakkor azért is nagy jelentőségű, mert az év legnagyobb gazdasági világeseményén sikerült szakmai díjat elnyerni. Az idei eredményes szereplés és annak hasznos tapasztalatai a következő évek világkiállításain való sikeres részvételt is segíthetik – tette hozzá a nemzetgazdasági miniszter. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >NGM: erősödik a turisztikai kereslet, a SZÉP Kártya márciusban is népszerű fizetőeszköz volt
Márciusban is erős forgalmat generált a SZÉP Kártya, amely továbbra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >