Ezüst EFFIE az Invitelnek
Ezüst EFFIE-vel díjazta az Invitel őszi online ADSL-kampányát a 7. EFFIE reklámhatékonysági verseny 70 zsűritagja a telekommunikációs kategóriában.Az Invitel EFFIE díjas kampányát a Neo Interactive digitális ügynökség készítette. A díj különlegessége, hogy a kampány kizárólag online csatornán futott.
Az október 31-i EFFIE díjátadó gálaesten összesen harminc elismerést adtak át. A legjobb munkákat a zsűri tíz arany-, kilenc ezüst-, tíz bronz- és egy platinadíjjal jutalmazta.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >