Érték és Minőség Nagydíjas a Trade magazin
Átadták az Érték és Minőség Nagydíj Pályázat kitüntetéseit a Magyar Gazdaság Ünnepén, az Országház felsőházi termében, szeptember 11-én. Összesen 46 pályázó 51 pályázata érdemelte ki az Érték és Minőség Nagydíj Védjegy kitüntetést, köztük a Trade magazin is.
Az ünnepségen beszédet mondott és a kitüntetéseket átadta: Latorcai János, az Országgyűlés alelnöke, Potápi Árpád János nemzetpolitikáért felelős államtitkár, Farkas Sándor, az Agrárminisztérium miniszter-helyettesi feladatokat is ellátó államtitkára. Köszöntötte a megjelenteket Kelemen Hunor, a Romániai Magyar Demokrata Szövetség elnöke.
Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj Pályázati Titkárság ügyvezető igazgatója elmondta: „Úgy gondolom, hogy egy kicsiny ország gazdasági versenyképessége csak jó minőségű termékekkel valósítható meg. A kiváló minőség elismerésének talán a leglátványosabb eleme a tanúsító védjegy. Egy ilyen egyértelmű, jól látható jelzés pozitív útmutatást ad a fogyasztónak vásárlásaihoz, ugyanakkor a díjazottat is magasabbra emeli a gazdasági élet szereplői között.”
A Trade magazin immár 12 éve látja el szakmai információval az FMCG piac döntéshozóit. A piac egyetlen auditált szaklapjaként hónapról hónapra igyekszik eleget tenni Olvasói és Partnerei elvárásainak.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, és munkánk elismerése, hogy átvehettük az Országházban az Érték és Minőség Nagydíjat, továbbá a Tudományos Újságírók Klubja Különdíját is.” – mondta Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >Megnyílt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
A magyar agrárium lenyomata a SIRHA Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és…
Tovább olvasom >Ismét kinyit a Jövő Áruháza a SIRHA Budapest kiállításon! (1. rész)
Március 5-7. között a SIRHA Budapest kiállításon várja látogatóit a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >