Elismerés a cégnek, bizalom az ügyfeleknek
Az elmúlt pár hónapban több elismerésnek is örvendhettünk. December óta használhatjuk a Magyar Termék megnevezést a Trade magazin esetében, feltüntethetjük a Bisnode AA minősítését, és együtt ünnepelhettünk egy hete a MagyarBrands 2018 díj átvételekor.
Ezekre az elismerésekre nagyon büszkék vagyunk. Megfelelni a Magyar Termék védjegynek, minősíttetni pénzügyi stabilitásunkat abban a körben, amelybe Magyarországon csupán a cégek 1,75%-a tartozik, és 47 kitüntetett, MagyarBrands-díjas céggel együtt állni a dobogón fantasztikus érzés.
A Trade magazin szerkesztősége
Ezek a visszajelzések megerősítenek minket abban, hogy jó úton járunk. Természetesen a jövőben mindez még jobban inspirál bennünket, hogy csak a legjobbnak érdemes lenni, minőségben, elkötelezettségben, lojalitásban, hitvallásban. Köszönjük az eddigi bizalmat, melynek igyekszünk megfelelni a továbbiakban is! //
Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin főszerkesztője
Kapcsolódó cikkeink
A Magyar Termék védjegyes árucikkek egyharmada üzletlánci saját márkás termék
A hazai vásárlók igényeit felmérve a kiskereskedelmi üzletláncok is egyértelmű…
Tovább olvasom >ChatGPT és az elismerések
Megkérdeztem a ChatGPT-t, mit gondol a díjakról. A válasz: elismerések…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegyek kihangsúlyozzák az AGROSPRINT termékeinek igazi értékét
Az Agrosprint több mint három évtizede a gyorsfagyasztott zöldség-gyümölcs belföldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >